Forum ZooTerror Team Strona Główna ZooTerror Team
...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Artefakty
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 14:33, 27 Paź 2005    Temat postu: Artefakty

Serce P'o

Koszt: 5 pkt. Pozycji

Historia: Artefakty stworzone przez Diabelskiego Tygrysa, który pragnął przekroczyć ograniczenia demonicznego Shintai. Osiągnięcie wyższych poziomów było niemal niemożliwe więc skupił się na samej formie. Po latach badań stworzył osiem amuletów. Pozwalały one posiadać więcej zmian w demonicznej formie niż wynikało z poziomu dyscypliny. Obecnie są one w posiadaniu ośmiu różnych Kuei-jinów w tym samego twórcy.

Moc: Co każde dwa poziomy Demonicznego Shintai może wziąć dodatkową demoniczną cechę wyglądu. Przy poziomach powyżej 5 zyskuje dodatkową cechę co poziom.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Nie 15:41, 18 Lut 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 12:46, 08 Lis 2005    Temat postu:

Maska Bestii(Maska Zao-lat)

Koszt:5 pkt. pozycji (6 pkt. pozycji)

Historia: Po tym jak Zao-lat został uznany za niegodnego nauk Xue i wrócił do swoich stron podożył za nim pewien Kuei-jin zafascynowany tamtą istotą a raczej niepotrafiący zapanować nad swoim P'o-Barbarzyńcą. Od tej pory słuch po nim zaginął. Wieki mijały, aż wreszcie Kin-jini zaczeli pojedyńczo lub w małych grupach przybywać na wschód. Pośród nich był pewien dziwny Kin-jin. Znał on doskonale zwyczaje Kuei-jinów i niepostrzeżenie przenikał do pomniejszych smoczych gniazd łupiąc je z Chi. Interesował się też nefrytem. Po wielu latach najważniejszy przodkowie postanowili go schwytać. Mimo idealnie przygotowanej pułapki omal nie uciekł za cenę zdradzenia swojej tajemnicy. Był Kuei-jinem noszącym dziwną maskę nazywaną przez niego Maską Bestii. Obecnie został zniszczony a maska zaginęła. Od tej pory złapano jeszcze kilkoro podobnych Kuei-jinów. (Istnieją też pogłoski o istnieniu dwóch wyjątkowych masek zwanych Maskami Zao-lat)

Moc: Maska Bestii pozwala przyjąć Kuei-jinowi wygląd typowy dla Kin-jina wliczając w to możliwość używania kilku dyscyplin: Potencji, Akceleracji (zamiast PK zużywa Chi), Hartu, Nadwrażliwości, Animalizmu do poziomu 5. Słabsze duchy (także mniej potężne nushi) nie poznają go jako Kitajczyka. Jego P'o zostaje spętane i upodobnia się do Bestii Kainity (Kuei-jin nie może wejść w stan Duszy Cienia) i nie może używać żadnej dyscypliny Kuei-jinów. Kainici rozpoznają posiadacza jako pariasa. Używanie maski wymaga 2 pkt. Chi na noc.

Maska Zao-lata ma właściwości podobne do Maski Bestii. Daje dostęp do: Nadwrażliwości, Dominacji, Taumaturgii (ść. krwii, umysłu, pokusy płomieni, wł. nad pogodą lub wł. nad żywiołami), Potencji, Akceleracji, Hartu do poziomu kainty z pokoleniem równym [13 - wartość Dharmy]. Kainici rozpoznają postać jako Tremera lub Salubri. Jeżeli postać zna Chi'u Muh, widoczne jest wówczas Trzecie Oko, a jego umiejętność w tej Dyscyplinie zastąpiona jest przez Obeah.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Pią 9:41, 18 Lis 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 11:19, 14 Lis 2005    Temat postu:

Nefryt przemiany (zmiany)

Koszt: 2 pkt. pozycji (3 pkt. pozycji)

Historia: Artefakt powstał w wyniku cyklu badań nad możliwością powiązania efektów poszczególnych poziomów dyscyplin z przedmiotami.

Moc: Wygląda jak bransoletka z dwoma kawałkami nefrytu i znakem yin/yang. Każdy z kawałków nefrytu jest dostojony do jednego z obu rodzajów chi. Koncentrując się turę Kuei-jin może nasycić jeden z nefrytów odpowiednim punktem chi. Odpowiadająca mu część symbolu zaczyna błyszczeć. Przez kolejne trzy tury jedna z połówek symbolu gaśnie równocześnie z zaczynającą błyszczeć drugą. Gdy cały symbol przestanie błyszczeć punkt chi zostaje zmieniony na swoje przeciwieństwo. Od tej chwili Kuei-jin może wykorzystać przetworzone chi jak chi z nefrytowego talizmanu.

Nefryt zmiany różni się tym, że po wewnętrznej stronie nefrytów są pojedyńcze kolce wbijające się w czasie zakładania w ciało Kuei-jina. Po przemianie chi Kuei-jin może wchłonąć je spowrotem do ciała.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:05, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 11:21, 14 Lis 2005    Temat postu:

Nefrytowa Bransoletka Yin lub Yang

Koszt: 4 pkt. pozycji

Historia: Artefakt powstał w wyniku cyklu badań nad możliwością powiązania efektów poszczególnych poziomów dyscyplin z przedmiotami. Gdy powstały Nefryty Przemiany i Zmiany kontynuowano kierunek badań otrzymując Bransolety Yin i Yang oraz Pas P'o.

Moc: Każda z rękawic, gdy Kuei-jin wyda 1 pkt. odpowiedniego Chi na scenę bransoleta rozrasta się na całe ramię dając przy parowaniu obrażeń ramieniem dodatkową kostkę do neutralizacji na okres sceny.

Nefrytowa Bransoleta Yin: Zakładana na lewe przedramię. Pokryta czerwonymi znakami pisma kaja. W bransolecie są dwa kawałki nefrytu, których ostre brzegi wbijają się przy zakładaniu w ciało Kuei-jina. Rękawica może gromadzić do 3 pkt. Chi Yin, które są traktowane jakby były częścią zapasu Chi Kuei-jina. Może też je przekształcać na Chi Yang jak Nefryt Zmiany. Efekty Shintai Kości trwają 2 razy dłużej.

Nefrytowa Bransoleta Yang: Zakładana na prawe przedramię. Pokryta jest czarnymi znakami pisma kaja. W bransolecie są dwa kawałki nefrytu, których ostre brzegi wbijają się przy zakładaniu w ciało Kuei-jina. Rękawica może gromadzić do 3 pkt. Chi Yang, które są traktowane jakby były częścią zapasu Chi Kuei-jina. Może też je przekształcać na Chi Yin jak Nefryt Zmiany. Zmniejsza ST w czasie używania Shintai Ciała o 1.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 12:36, 24 Lis 2005, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 12:13, 15 Lis 2005    Temat postu:

Pas P'o

Koszt: 4 pkt. pozycji

Historia: Pas powstał razem z nefrytowymi bransoletami Yin i Yang.

Moc: Pas umożliwia zwiększenie gromadzenia Demonicznego Chi o 20% stałej wartości P'o (zaokrąglane w dół). Postać może raz na noc bez zużycia 1pkt. Demonicznego Chi utworzyć kły jak u kainitów (używane do pożywiania się). ST oparcia się duszy cienia lub przy próbie użycia demonicznego Chi są zmniejszone o 1.

Gdyby jakiś Kuei-jin zdobył obie Nefrytowe Bransolety i Pas zyskuje dodatkowe możliwości:



Efekty nierównowagi miedzy P'o i Hun występują przy o 1 więcej różnicy niż zwykle. Jeśli posiada stałą nierównowagę Yin lub Yang chroni przed negatywnymi skutkami. Wydając 1 pkt. odpowiedniego Chi na scenę odpowiednia rękawica rozrasta się na całą dłoń i tworzy szpony na palcach zadające Siła+1 poważne obrażenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Wto 11:52, 22 Lis 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pią 13:45, 18 Lis 2005    Temat postu:

Diadem Hun

Koszt: 3 pkt. pozycji

Historia: Diadem został stworzony prze Jina ze Strażników Lodu w celu zwiększenia kontroli nad najgorszym wrogiem Kuei-jinów: ich własnym P'o.

Moc: Ilość kości w czasie testów obronę przed wejściem w duszę cienia dla P'o jest zmniejszona o 1. Rzuty w których ST zależy od Siły Woli (poza rzutami w czasie santori i diao) mają obniżone o 1 ST.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 12:04, 22 Lis 2005    Temat postu:

Pomniejszy naszyjnik Judasza

Koszt: 5 pkt. pozycji

Historia: Aby skutecznie infiltrować wroga należy się upodobnić do niego. Ale czasami stają na drodze problemy odmienno,.ści zbyt dużej aby ją zniwelować. Tak jak między Kuei-jin a Kin-jinami. Nawet najlepszy kamuflaż zostaje zniweczony gdy w ruch idą Dyscypliny. Pewien Kuei-jin, o którym tylko wiadomo, że istniał znający nieco Kinów postanowił stworzyć artefakt niwelujący tą przeszkodę. Po wielu latach stworzył coś co można było nazwać małym przełomem. Artefakt wyglądał jak naszyjnik z rubinem.

Moc: Aby uaktywnić moc należy naszyjnik zostawić na dzień w misce z min. 5 pkt. vitae kainity. W tym czasie kryształ górski wchłonie esencję vitae stając się podobnym do rubinu. Przez liczbę tygodni równą ilości wchłonietej vitae (ale nie więcej niż 10) Kuei-jin ma trzy kropki w dyscyplinach klanowych dawcy vitae rozdzielone w dowolny sposób.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:06, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 12:27, 24 Lis 2005    Temat postu:

Jedwabna Skóra (Białego) Tygrysa

Koszt: 2 pkt. pozycji (3 pkt. pozycji)

Historia: Choć moc drugiego poziomu shintai kości pozwala stawać się niewidzialnym nie dotyczy to ubrań i innych przedmiotów Kuei-jina. Między dworami krążą pogłoski o belach jedwabu ze szczególnymi właściwościami. W dodatku krąży legenda o kilku belach mających podobne właściwości.

Moc: Ubranie wykonane z tego jedwabiu aby stało się niewidzialne wystarczy wydać punkt Yin i natychmiast staje się przejrzyste. Wtedy roztacza też wokół siebie chłód podobny do użycia Skóry Białego Tygrysa. (Ubrania z drugiego rodzaju jedwabiu nie roztaczają wokół chłodu w zamian za to, że normalnie są bardzo przejrzyste. Poza czerwonym nikt nie widział innego ich koloru...)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Śro 13:45, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hiryu
Kapłan Katedry Ciała



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolisz nie wiedzieć.

PostWysłany: Pią 16:36, 25 Lis 2005    Temat postu:

Zwierciadło Niebios (zaklęcie ideograficzne) (2 pkt. Poz.)

Zaklęcie to, nazywane też Gniewem Dostojnej Postaci z Nefrytu, jest potężną bronią przeciw akuma. Zwierciadło Niebios sprawia, że wewnątrz ciała spaczonego Kuei-jina rozświetla się promień słonecznego światła. Efekt jest taki, jakby akuma został wystawiony na bezpośrednie działanie słońca- z tym, że gnije od wewnątrz, nie od skóry. Jeżeli Zwierciadło Niebios zostanie użyte, gdy akuma już znajduje się w świetle słońca (np. gdy ranek zastał go poza schronieniem), podwaja obrażenia od światła słonecznego; sprawia też, że Kuei-jin nie może wytrzymać swojej normalnej ilości czasu na słońcu - natychmiast zaczyna go ono ranić.

Zaklęcie działa na wszystkich akuma znajdujących się w odległości do 10 metrów od rzucającego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hiryu
Kapłan Katedry Ciała



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolisz nie wiedzieć.

PostWysłany: Pią 16:47, 25 Lis 2005    Temat postu:

Wypędzenie (zaklęcie ideograficzne) (1 pkt. Poz.)

Wypracowane przez mistyków Pieśni Cienia, zaklęcie to tworzy sferę (o promieniu ok. 5 metrów) negatywnej energii duchowej. Powoduje to dwa efekty. Moc zaklęcia trwa dwanaście godzin lub do poruszenia powierzchni (kartki, amuletu, podłogi Razz ) na której został narysowany znak Wypędzenia. Dlatego najlepiej jest, by zaklęcia nie rzucać, trzymając jego kartkę w ręku... Wtedy zadziała tylko druga moc, i tylko na moment.

Po pierwsze, tymczasowo podnosi poziom Ściany w okolicy do 10, co sprawia że żaden duch nie jest w stanie przeniknąć do Środkowego Królestwa - nie mogą używać na tym terenie ani Materializacji, ani Ukazania, nie mogą też fizycznie oddziaływać na świat materialny. Co więcej, aura miejsca zniechęca je, więc te o słabszym charakterze czym prędzej opuszczą okolicę.

Po drugie, natychmiast rozprasza już działające moce duchów - co oznacza ich natychmiastowe wypędzenie ducha ze Środkowego Królestwa i eliminację jego wpływów.

Zaklęcie działa równie dobrze przeciw duchom ze Światów Yin, Yang i Yomi - nawet Królowie Yama miewają problemy z jego odparciem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hiryu dnia Pią 16:52, 25 Lis 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hiryu
Kapłan Katedry Ciała



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolisz nie wiedzieć.

PostWysłany: Pią 16:50, 25 Lis 2005    Temat postu:

UWAGA DO ZAKLĘĆ IDEOGRAFICZNYCH

Zaklęcie ideograficzne działa tak długo, jak długo jego znak zachowuje swoją ciągłość i formę. Jeśli zostanie domalowana na nim choć jedna kreska (dla wyjątkowo złośliwych Narratorów - wystarczy nadepnięcie zabłoconym butem Mr. Green ), przestaje działać. Podobnie stanie sie, jeśli papier zostanie wystarczająco uszkodzony lub przypalony - chociaż naderwanie czy zwęglenie rożka kartki nie unieważnia zaklęcia, jeśli znak na papierze się nie zmienił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 13:18, 29 Lis 2005    Temat postu:

Znak demona

Koszt: 3 pkt. pozycji

Historia: Choć przydatne Demoniczne Shintai nie pozwala zbyt długo pozostawać w tej formie. Grupa raksha z Diabelskich Tygrysów razem opracowali artefakt umożliwiający za cenę zużycia Demonicznego Chi wydłużyć czas pozostawania w tej formie. Wyglądają one jak srebny łańcuszek.

Moc: Za każdy pkt. Demonicznego Chi wydłuża o scenę czas pozostania w demonicznej formie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:07, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 14:52, 29 Lis 2005    Temat postu:

Znak Yin lub Yang

Koszt: 4 pkt. pozycji

Historia: Część Kuei-jinów, którzy zrównoważyli swoje walory Chi skrycie pragną powrócić do czasów, gdy cierpieli na nierównowagę Yin lub Yang. Powodów jest wiele, jak zawsze.

Moc: Znak ma postać tatuażu związanego z Yin lub Yang. Ewentualnie zachowuje moc, gdy fragment skóry, na którym jest wytatuowany został zerwany z właściciela bez uszkodzenia znaku. Zależnie od rodzaju postać dopóki ma lub nosi kawałek skóry z nim ma efekty odpowiedniej stałej nierównowagi Chi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 14:55, 01 Gru 2005    Temat postu:

Nefrytowa Rękawica Yin lub Yang

Koszt: 10 pkt. pozycji

Historia: Bransolety miały zbyt małą moc więc stworzono Rękawice.

Moc: Każda z rękawic, gdy Kuei-jin wyda 1 pkt. odpowiedniego Chi na scenę rękawica rozrasta się na całe ramię dając przy parowaniu obrażeń ramieniem dodatkowe trzy kości do neutralizacji na okres sceny. Każda rękawica może jeśli Kuei-jin sobie tego życzy utworzyć szpony na jego palcach zadające Siłą + 2 poważne obrażenia i zmniejszające ST związane ze wspinaniem o 1.

Nefrytowa Rękawica Yin: Zakładana na lewe przedramię. Wygląda jak kawałek czarnej zbroi pokrytej czerwonymi znakami pisma kaja. W rękawicy są dwa kawałki nefrytu, których ostre brzegi wbijają się przy zakładaniu w ciało Kuei-jina. Rękawica może gromadzić do 10 pkt. Chi Yin, które są traktowane jakby były częścią zapasu Chi Kuei-jina. Może też je przekształcać na Chi Yang jak Nefryt Zmiany. Efekty Shintai Kości trwają 5 razy dłużej. ST w czasie używania dowolnej mocy Prany Yin są mniejsze o 2. ST wykrycia wampira w czasie używania Przysłoniętego Księżyca jest o 2 wyższy.

Nefrytowa Rękawica Yang: Zakładana na prawe przedramię. Wygląda jak kawałek białej zbroi pokrytej czarnymi znakami pisma kaja. W rękawicy są dwa kawałki nefrytu, których ostre brzegi wbijają się przy zakładaniu w ciało Kuei-jina. Rękawica może gromadzić do 10 pkt. Chi Yang, które są traktowane jakby były częścią zapasu Chi Kuei-jina. Może też je przekształcać na Chi Yang jak Nefryt Zmiany. Zmniejsza ST w czasie używania Shintai Ciała o 3. ST używania dowolnej mocy Prany Yang maleją o 2. Próba wpłynięcia na wampira znajdującego się w Smoczym Tańcu ma ST zwiększony o 2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 14:56, 01 Gru 2005    Temat postu:

Obi P'o

Koszt: 10 pkt. pozycji

Historia: Pas P'o miał potencjał ale nierozwinięty. Jeden z Przodków stworzył na jego postawie potężniejszą wersję: Obi P'o

Moc: Obi umożliwia zwiększenie gromadzenia Demonicznego Chi o 50% stałej wartości P'o (zaokrąglane w dół). Postać może raz na noc bez zużycia 1pkt. Demonicznego Chi utworzyć kły jak u kainitów (używane do pożywiania się). ST oparcia się duszy cienia, przy próbie użycia demonicznego Chi lub Demonicznych Sztuk są zmniejszone o 3. Postać ma dodatowo zwiększone o 3 poziomy Czarnego Wiatru i Żelaznej Góry ( rozwój kosztuje jakby nie miały tych dodatkowych poziomów/ Poziom tych dyscyplin może przekroczyć ograniczenie wynikające z poziomu Dharmy).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin