Forum ZooTerror Team Strona Główna ZooTerror Team
...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Artefakty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 16:07, 18 Lut 2007    Temat postu:

Ostrze Czarnej Wody

Koszt: 3 pkt. pozycji

Historia: Ostrze Czarnej Wody powstało w trakcie badań nad bojowym zastosowanem Czarnego Nefrytu. Ma postać klasycznego miecza z ostrzem wykonanym z czarnego nefrytu.

Moc: Zużywając 1 pkt. Chi Yin na jedną noc zadaje (S) poważnych obrażeń a po uderzeniu -łaka wchłoniety pkt. Gnozy zamienia w pkt. Chi Yin gromadzonego w ostrzu. Maksymalnie może zgromadzić 5 pkt. Chi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:10, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 14:23, 04 Mar 2007    Temat postu:

Pomniejsze Dualne Ostrza

Koszt: 1 pkt. pozycji

Historia: Cykl badań nad użyciem różnych odmian nefrytu w trakcie tworzenia broni pozwolił stworzyć sześć niemal identycznie wyglądających broni. Każda z nich składa się z dwóch identycznych części mogących się połączyć w jedną broń. Każda z części po wydaniu słownego polecenia może zmieniac swoją postać pomiędzy ostrzem a łańcuchem z kolcami osadzonym na średniej długości trzonkiem.

Moc: Poza możliwością zmiany postaci i łączenia te ostrza nie posiadają innych mocy. Cios ostrzem zadaje S+2 obrażeń a łańcuchem S obrażeń. Niektórzy kuei-jini nazywają te ostrza 'treningowymi', zanim nie dostanie się możliwości użycia któregoś z pozostałych pięciu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 11:55, 17 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 14:24, 04 Mar 2007    Temat postu:

Dualne Ostrza

Koszt: 2 pkt. pozycji

Historia: Cykl badań nad użyciem różnych odmian nefrytu w trakcie tworzenia broni pozwolił stworzyć sześć niemal identycznie wyglądających broni. Każda z nich składa się z dwóch identycznych części mogących się połączyć w jedną broń. Każda z części po wydaniu słownego polecenia może zmieniac swoją postać pomiędzy ostrzem a łańcuchem z kolcami osadzonym na średniej długości trzonkiem.

Moc: Cios ostrzem zadaje S+2 obrażeń a łańcuchem S obrażeń. Poza obrażeniami każdy cios wysysa z przeciwnika pkt. Chi, Gnozy, Kwintesencji, itd. jak przy spijaniu Chi przy oddechu z wewnętrznego zasobów. Każde z ostrzy może gromadzić jeden pkt Chi, które właściciel może użyć jak swoje przy używaniu dyscyplin.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 11:56, 17 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 14:24, 04 Mar 2007    Temat postu:

Dualne Lodowe Ostrza

Koszt: 4 pkt. pozycji

Historia: Cykl badań nad użyciem różnych odmian nefrytu w trakcie tworzenia broni pozwolił stworzyć sześć niemal identycznie wyglądających broni. Każda z nich składa się z dwóch identycznych części mogących się połączyć w jedną broń. Każda z części po wydaniu słownego polecenia może zmieniac swoją postać pomiędzy ostrzem a łańcuchem z kolcami osadzonym na średniej długości trzonkiem.

Moc: Cios ostrzem zadaje S+2 obrażeń a łańcuchem S obrażeń. Poza obrażeniami każdy cios wysysa z przeciwnika pkt. Chi, Gnozy, Kwintesencji, itd. jak przy spijaniu Chi przy oddechu z wewnętrznego zasobów a jeśli ich już nie ma wysysa poziomy zdrowia zamieniając je na Chi. Każde z ostrzy może gromadzić do 3 pkt Chi, które właściciel może użyć jak swoje przy używaniu dyscyplin lub wchłonąć do ciała. Zużywając pkt. chi yin na 12 godzin broń zadaje poważne obrażenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 11:57, 17 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 14:27, 04 Mar 2007    Temat postu:

Mała kula spalenia

Koszt: 2 pkt. pozycji

Historia: W czwartym wieku nie istniały granaty, ale istniały kule, które upadając wywoływały podobne efekty.

Moc: Kula średnicy 3 cm. Po upadnięciu na ziemię wszyscy w promieniu metra otrzymują 2 kości normalnych obrażeń. Naładowując ją przed rzutem pkt. Chi są to poważne obrażenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 14:27, 04 Mar 2007    Temat postu:

Kula wypalenia Chi

Koszt: 5 pkt. pozycji

Historia: W czwartym wieku nie istniały granaty, ale istniały kule, które upadając wywoływały podobne efekty.

Moc: Kula średnicy 5 cm. Aby zadziałała należy ją naładować 1/2 pkt Chi. Przy rzucie wykonując rzut na Zręczność + Rzucanie (ST 7) jednocześnie determinuje się ilość obrażen jakie zada kula. W promieniu metra od miejsca upadku lub zderzenia z innym przedmiotem jest to ilość sukcesów/2+ilość sukcesów, a każdy kolejne pół metra obrażenia maleją o 1, aż do spadnięcia do 0. Gdy wyda się 2 pkt Chi turę po zadziałaniu wraca do dłoni rzucającego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:11, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 14:28, 04 Mar 2007    Temat postu:

Łuk niebios

Koszt: 2 pkt. pozycji

Historia: Zaklinając moc oka niebios w zwykłym łuku uzyskano łuk strzelający strzałami nasycoce cząstką Yang światła słonecznego.

Moc: Łuk zadaje S poważnych obrażeń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 14:28, 04 Mar 2007    Temat postu:

Długi łuk oka niebios

Koszt: 5 pkt. pozycji

Historia: Przeprowadzając bardziej złożony rytuał zaklinania i lepszej jakości łuku stworzono łuk strzelający strzałami tworzonymi z czystego Yang i niosącego jednocześnie cząstkę Yang światła słonecznego.

Moc: Strzały są tworzone z 2 pkt Chi Yang i zadają przy uderzeniu 5 pkt. poważnych obrażeń. ST trudności uniknięcia trafienia lub wyparowywania obrażeń są zwiększone o 2.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:12, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 19:05, 13 Mar 2007    Temat postu:

Czarny S&W Mod. 39

Koszt: 3 pkt. pozycji

Historia: Nieznany z imienia mandaryn Piekącego Wiatru wraz ze zbliżaniem się szóstego wieku podjął ryzykowną decyzję o stworzeniu artefaktów opartych na wspólczesnej broni palnej.

Moc: Aby móc używać należy trzymać będąc w pełni skoncentrowanym magazynek przez odpowiednią ilość tur (W każdej turze magazynek wchłania ilość pkt. Chi Yin jaką Kuei-jin może wydać na turę). Maksymalnie może wchłonąć 3 pkt Chi. Każdy pkt. jest zmieniany na dwa naboje złożone z półstałej czarnej substancji.
ST - 7
Obrażenia - 2 kości poważnych obrażeń i test na naturę ognia (szału).
Zasięg - 60 m
Szybkostrzelność - 1
Ukrycie - Płaszcz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:13, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 19:06, 13 Mar 2007    Temat postu:

Szkarłatny S&W Mod. 39

Koszt: 3 pkt. pozycji

Historia: Nieznany z imienia mandaryn Piekącego Wiatru wraz ze zbliżaniem się szóstego wieku podjął ryzykowną decyzję o stworzeniu artefaktów opartych na wspólczesnej broni palnej.

Moc: Aby móc używać należy trzymać będąc w pełni skoncentrowanym magazynek przez odpowiednią ilość tur (W każdej turze magazynek wchłania ilość pkt. Chi Yang jaką Kuei-jin może wydać na turę). Maksymalnie może wchłonąć 3 pkt Chi. Każdy pkt. jest zmieniany na dwa naboje złożone z półstałej szkarłatnej substancji.
ST - 7
Obrażenia - 2 kości poważnych obrażeń i test na naturę fali (rotschreck).
Zasięg - 60 m
Szybkostrzelność - 1
Ukrycie - Płaszcz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:14, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 19:07, 13 Mar 2007    Temat postu:

Demoniczny S&W Mod. 39

Koszt: 3 pkt. pozycji

Historia: Nieznany z imienia mandaryn Piekącego Wiatru wraz ze zbliżaniem się szóstego wieku podjął ryzykowną decyzję o stworzeniu artefaktów opartych na wspólczesnej broni palnej.

Moc: Aby móc używać należy trzymać będąc w pełni skoncentrowanym magazynek przez odpowiednią ilość tur (W każdej turze magazynek wchłania ilość pkt Demonicznego. Chi jaką Kuei-jin może wydać na turę). Maksymalnie może wchłonąć 3 pkt Chi. Każdy pkt. jest zmieniany na dwa naboje złożone z półstałej lśniącej na zielono substancji.
ST - 7
Obrażenia - 2 kości poważnych obrażeń i test na naturę cienia (tylko Kuei-jini i inni z przebudzonym P'o).
Zasięg - 60 m
Szybkostrzelność - 1
Ukrycie - Płaszcz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:14, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Sob 16:04, 07 Cze 2008    Temat postu:

Kościana zbroja

Koszt: 2 pkt. pozycji

Historia: Niektórzy spośród wojowników mający przewagę Chi Yang nad Yin z zazdrością patrzyli na swoich Yin-owych kuzynów i ich zwiekszone możliwości przetrzymywania ran używając najprostrzej mocy Shintai Kości. Kilku zebrało się i miesiącu medytacji powstali z wiedzą jak stworzyć Koscianą Zbroję. Ma ona postać klatki piersiowej wykonanej z czarnych kości z wieloma kolcami od wewnętrznej strony, które w czasie zakładania wbijają się w ciało. W trakcie zakładania zbroja dostosowuje się do budowy postaci.

Moc: Przy zakładaniu zadaje 1 kość poważnych obrażeń. Po wydaniu pkt Chi Yin na dostosowanie zbroi i 1-3 pkt Ch Yin daje efekt Shintai Kości 1. Każdego zachody, gdy jest wciąż założony zadaje 1-3 kości normalnych niewyparowywalnych obrażeń. Przy zdejmowaniu zadaje 2 kości normalnych obrażeń możliwych do wyparowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Sob 16:05, 07 Cze 2008    Temat postu:

Demoniczny Nefryt

Koszt: 3-10 pkt. pozycji

Historia: Jak wykazały badania właściwości połączonych różnych odmian nefrytu możliwe stało się przetwarzanie Chi Yin na Yang i odwrotnie. Dodając do tej mieszanki niezwykle rzadką odmianę nefrytu gromadzącą Demoniczne Chi powstały demoniczne nefryty. Wyglądają one jak kawałek nefrytu zbudowany z trzech różnobarwnych odmian nefrytu połączoych ze sobą.

Moc: Za 3 pkt. może gromadzić 2 pkt. Chi dowolnego rodzaju nawet demonicznego, ale wchłonąć z ciała może tylko Chi Yin lub Yang. Zużywając 3 tury może przekształcać jeden rodzaj Chi na inny. Każdy kolejny pkt. wartości artefaktu oznacza minimalnie zwiększony rozmiary i zwiększanie pojemności o 1. Przy koszcie 5 pkt. posiada możliwość możliwość wchłaniania Demonicznego Chi z ciała Kuei-jina, przy koszcie 8 pkt. może przetwarzać 1 pkt. Chi Yin i Yang na 3 pkt. Demonicznego Chi a przy koszcie 10 pkt. każdy Pkt. Chi Yin lub Yang jest zmieniany na 2 pkt. Demonicznego Chi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Sob 16:06, 07 Cze 2008    Temat postu:

39 Dotyków Lodu

Koszt: 8 pkt. pozycji

Historia: Uczennica mandaryna (lodowa strażniczka) odpowiedzialnego za stworzenie trzech różnych artefaktów opartych na broni palnej zachęcona przez swojego mentora stworzyła tylko jeden, ale pod pewnymi względami przewyższającymi nieco możliwościami dzieła nauczyciela.

Moc: 39 Dotyków Lodu tworzy para pistoletów S&W Mod. 39. Przed użyciem ich należy będąc w pełni skoncetrowanym trzymać magazynki do nich przez odpowiednią ilość tur. (W każdej turze magazynki wchłaniając łącznie po jednej trzeciej pkt Demonicznego, Yin i Yang Chi) Maksymalnie mogą po 2 pkt każdego rodzaju Chi. Każde trzy pkt wchłoniętego Chi zmieniają na trzy naboje z półstałej mlecznobiałej substancji.
ST - 6
Obrażenia - Jedna kości poważnych obrażeń, test na naturę ognia/fali/cienia (szału/rotschreck/tylko Kuei-jini i inni z przebudzonym P'o) i utrata jednej akcji w następnej turze po nieudanym rzucie na Wytrzymałość (ST Cool.
Zasięg - 75 m
Szybkostrzelność - 1
Ukrycie - Płaszcz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 10:46, 09 Cze 2008    Temat postu:

Pomniejszy pierścień mocy

Koszt: 4 pkt. pozycji

Historia: Dharma zawsze ograniczała możliwości rozwoju Kuei-jinów. Gdyż jak mawiali: moc przychodzi z oświeceniem. Jednak niektórzy postanowili nieco pomóc oświeceniu - minimalne.

Moc: W czasie noszenie pierścień umożliwia rozdzielenie 2 dodatkowych kropek pomiędzy dowolnymi atrybutami fizycznymi i dwóch zdolności (ta moc działa dopiero po liczbie nocy równej łącznej sumie nowych poziomów zdolności). Zużywa to jednak co noc dodatkowy punkt Chi nawet, gdy Kuei-jin jest w czarnym cyklu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin