Forum ZooTerror Team Strona Główna ZooTerror Team
...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Artefakty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 7:24, 08 Lip 2008    Temat postu:

Leczniczy nefryt

Koszt: 1 pkt. pozycji

Historia: Już w czasie czwartego wieku niektórzy kuei-jini odkryli sposób jak z pozornie typowych małych kawałków nefrytu stworzyć artefakty wspomagające znacznie leczenie.

Moc: Kawałek nefrytu w kształcie zwykłego kamienia pozwala raz na 24 godziny wyleczyć 4 poziomy zwykłych obrażeń lub 1 poziom poważnych obrażeń wydając tylko 2 pkt. chi dowolnego rodzaju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 7:25, 08 Lip 2008    Temat postu:

Kamień dychtonii

Koszt: 1 pkt. pozycji

Historia: Już w czasie czwartego wieku niektórzy kuei-jini odkryli sposób jak z pozornie typowych małych kawałków nefrytu stworzyć artefakty pozwalające leczyć nieco najcięższe nawet rany lub też je zadawać.

Moc: Kawałek nefrytu w kształcie zwykłego kamienia pozwala na leczenie lub zadawanie poważnych obrażeń wydając pkt. siły woli i 2 pkt. chi. Yin umożliwia zadawanie ran a yang ich leczenie. Następne naładowanie chi można dokonać po zużyciu poprzednich 2 ładunków artefaktu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 7:26, 08 Lip 2008    Temat postu:

Irezumi bezskrzydłego pelesita

Koszt: 1 pkt. pozycji

Historia: Te artefakty są najprostrzymi z grupy irezumi a także były pierwszymi, które powstały.

Moc: Irezumi, które trzeba ożywić 4 poziomem shintai ciała. Pelesit tak powstały ma atr. społeczne na 1, mentalne na 2, zręczność na 3, siłę i żywotność na 1; czujność, uniki i wysportowanie na 2. Zaczyna z 2 poziomami zdrowia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 7:26, 08 Lip 2008    Temat postu:

Irezumi skrzydlatego pelesita

Koszt: 1 pkt. pozycji

Historia: Te artefakty są najprostrzymi z grupy irezumi a także były pierwszymi, które powstały.

Moc: Irezumi, które trzeba ożywić 4 poziomem shintai ciała. Pelesit tak powstały ma atr. społeczne na 1, mentalne na 2, zręczność na 3, siłę i żywotność na 1; czujność, uniki i wysportowanie na 2. Zaczyna z 1 poziomem zdrowia i skrzydłami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 7:27, 08 Lip 2008    Temat postu:

Irezumi bezskrzydłego polonga

Koszt: 1 pkt. pozycji

Historia: Te artefakty są najprostrzymi z grupy irezumi a także były pierwszymi, które powstały.

Moc: Irezumi, które trzeba ożywić 6 poziomem shintai ciała. Polong tak powstały ma atr. społeczne na 1, mentalne na 3, zręczność na 4, siłę i żywotność na 1; czujność, uniki i wysportowanie na 3. Zaczyna z 3 poziomami zdrowia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 7:28, 08 Lip 2008    Temat postu:

Irezumi skrzydlatego polonga

Koszt: 1 pkt. pozycji

Historia: Te artefakty są najprostrzymi z grupy irezumi a także były pierwszymi, które powstały.

Moc: Irezumi, które trzeba ożywić 6 poziomem shintai ciała. Polong tak powstały ma atr. społeczne na 1, mentalne na 3, zręczność na 4, siłę i żywotność na 1; czujność, uniki i wysportowanie na 3. Zaczyna z 2 poziomami zdrowia i skrzydłami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Śro 13:42, 16 Lip 2008    Temat postu:

Pierścień ośmioramiennej mantry yin

Koszt: 1 pkt. pozycji

Historia: Pierścien ten powstał jako narzędzie wspomagające kuei-jinów często używających ośmioramienną mantrę yin.

Moc: Pierścień pozwala raz na noc zmniejszyć koszt użycia ośmioramiennej mantry yin o 1 pkt. a w wypadku próby tworzenia naboi zmniejsza o 2 ST.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 11:58, 17 Lip 2008    Temat postu:

Dualne Ostrze Zimy

Koszt: 6 pkt. pozycji

Historia: Cykl badań nad użyciem różnych odmian nefrytu w trakcie tworzenia broni pozwolił stworzyć sześć niemal identycznie wyglądających broni. Każda z nich składa się z dwóch identycznych części mogących się połączyć w jedną broń. Każda z części po wydaniu słownego polecenia może zmieniac swoją postać pomiędzy ostrzem a łańcuchem z kolcami osadzonym na średniej długości trzonkiem.

Moc: Cios ostrzem zadaje S+2 obrażeń a łańcuchem S obrażeń. Poza obrażeniami każdy cios wysysa z przeciwnika pkt. Chi, Gnozy, Kwintesencji, itd. jak przy spijaniu Chi przy oddechu z wewnętrznego zasobów a jeśli ich już nie ma wysysa poziomy zdrowia zamieniając je na Chi. Każde z ostrzy może gromadzić do 6 pkt Chi, które właściciel może użyć jak swoje przy używaniu dyscyplin lub wchłonąć do ciała. Zużywając pkt. chi yin na 18 godzin broń zadaje poważne obrażenia a gdy walczy z hengeyokai każdy cios zabiera im wtedy dwa pkt. gnozy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 11:59, 17 Lip 2008    Temat postu:

Niebiańskie Dualne Ostrza Zimy

Koszt: 8 pkt. pozycji

Historia: Cykl badań nad użyciem różnych odmian nefrytu w trakcie tworzenia broni pozwolił stworzyć sześć niemal identycznie wyglądających broni. Każda z nich składa się z dwóch identycznych części mogących się połączyć w jedną broń. Każda z części po wydaniu słownego polecenia może zmieniac swoją postać pomiędzy ostrzem a łańcuchem z kolcami osadzonym na średniej długości trzonkiem.

Moc: Cios ostrzem zadaje S+2 obrażeń a łańcuchem S obrażeń. Poza obrażeniami każdy cios wysysa z przeciwnika pkt. Chi, Gnozy, Kwintesencji, itd. jak przy spijaniu Chi przy oddechu z wewnętrznego zasobów a jeśli ich już nie ma wysysa poziomy zdrowia zamieniając je na Chi. Każde z ostrzy może gromadzić do 8 pkt Chi, które właściciel może użyć jak swoje przy używaniu dyscyplin lub wchłonąć do ciała. Zużywając pkt. chi yin na 18 godzin broń zadaje poważne obrażenia a gdy walczy z hengeyokai każdy cios zabiera im wtedy dwa pkt. gnozy. Gdy walczy się z przeciwnikiami Niebios jak Królowie Yama, Żmij, ich słudzy, itd. każdy cios zadaje o 1 wiecej obrażeń i wysysa 2 pkt Chi, Gnozy, Kwintesencji lub poziomów zdrowia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 11:59, 17 Lip 2008    Temat postu:

Dostojne Niebiańskie Dualne Ostrza Zimy

Koszt: 10 pkt. pozycji

Historia: Cykl badań nad użyciem różnych odmian nefrytu w trakcie tworzenia broni pozwolił stworzyć sześć niemal identycznie wyglądających broni. Każda z nich składa się z dwóch identycznych części mogących się połączyć w jedną broń. Każda z części po wydaniu słownego polecenia może zmieniac swoją postać pomiędzy ostrzem a łańcuchem z kolcami osadzonym na średniej długości trzonkiem.

Moc: Cios ostrzem zadaje S+2 obrażeń a łańcuchem S obrażeń. ST ataków wykonywanych Ostrzami maleją o 2. Poza obrażeniami każdy cios wysysa z przeciwnika pkt. Chi, Gnozy, Kwintesencji, itd. jak przy spijaniu Chi przy oddechu z wewnętrznego zasobów a jeśli ich już nie ma wysysa poziomy zdrowia zamieniając je na Chi. Każde z ostrzy może gromadzić do 10 pkt Chi, które właściciel może użyć jak swoje przy używaniu dyscyplin lub wchłonąć do ciała. Zużywając pkt. chi yin na 18 godzin broń zadaje poważne obrażenia a gdy walczy z hengeyokai każdy cios zabiera im wtedy dwa pkt. gnozy. Gdy walczy się z przeciwnikiami Niebios jak Królowie Yama, Żmij, ich słudzy, itd. każdy cios zadaje o 1 wiecej obrażeń i wysysa 2 pkt Chi, Gnozy, Kwintesencji lub poziomów zdrowia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 14:19, 24 Lip 2008    Temat postu:

Naszyjnik Judasza

Koszt: 6 pkt. pozycji

Historia: Aby skutecznie infiltrować wroga należy się upodobnić do niego. Ale czasami stają na drodze problemy odmienności zbyt dużej aby ją zniwelować. Tak jak między Kuei-jin a Kin-jinami. Nawet najlepszy kamuflaż zostaje zniweczony gdy w ruch idą Dyscypliny. Pewien Kuei-jin, który stworzył pomniejszy naszyjnik Judasza kontynuował swoje badania tworząc po kilku dekadach kolejny artefakt zbliżający go nieco do wyznaczonego celu.

Moc: Aby uaktywnić moc należy naszyjnik zostawić na dzień w misce z min. 7 pkt. vitae kainity. W tym czasie kryształ górski wchłonie esencję vitae stając się podobnym do rubinu. Przez liczbę tygodni równą ilości wchłonietej vitae (ale nie więcej niż 14) Kuei-jin ma sześć kropek w dyscyplinach klanowych dawcy vitae rozdzielone w taki sposób aby w żadnej dyscyplinie nie było więcej niż cztery kropki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 14:19, 24 Lip 2008    Temat postu:

Dostojny naszyjnik Judasza

Koszt: 7 pkt. pozycji

Historia: Aby skutecznie infiltrować wroga należy się upodobnić do niego. Ale czasami stają na drodze problemy odmienności zbyt dużej aby ją zniwelować. Tak jak między Kuei-jin a Kin-jinami. Nawet najlepszy kamuflaż zostaje zniweczony gdy w ruch idą Dyscypliny. Po stworzeniu naszyjnika Judasza twórca zachęcony postępami kontynouwał swoje prace i tak po prawie dwóch stuleciach stworzył jeszcze wspanialszy artefakt.

Moc: Aby uaktywnić moc należy naszyjnik zostawić na dzień w misce z min. 9 pkt. vitae kainity. W tym czasie kryształ górski wchłonie esencję vitae stając się podobnym do rubinu. Przez liczbę tygodni równą ilości wchłonietej vitae (ale nie więcej niż 18 ) Kuei-jin ma dziesięć kropek w dyscyplinach klanowych dawcy vitae rozdzielone w taki sposób aby w żadnej dyscyplinie nie było więcej niż pięć kropek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:20, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 13:04, 27 Lip 2008    Temat postu:

Naszyjnik Najstarszego

Koszt: 6 pkt. pozycji

Historia: Chodzą pogłoski o Naszyjnikach Judasza posiadających ściśle określone efekty jednej z dyscyplin kin-jinów: Zniekształcenia.

Moc: Naszyjnik pozwala używać zniekształcenia do 3 poziomu. Koszt użycia pokrywa się wydając zamiast pkt. krwii pkt. chi yin lub yang.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 13:05, 27 Lip 2008    Temat postu:

Tatuaż Demonicznego Shintai

Koszt: Zależnie od tatuażu

Historia: Pewien Tygrys i jednocześnie mistrz tatuowania odkrył, że nasycając tatuaże w czasie wykonywania Demonicznym Chi można zakląć w nim niektóre cechy przyjmowane po przyjeciu demonicznej formy. Od tego momentu zaczął badać, które z cech są możliwe do zaklęcia w tatuażach nazwanych przez niego Tatuażami Demonicznego Shintai. Jego badania kontynują do dzisiejszych nocy kolejni mistrzowie tatuażu spośród tygrysów.

Moc: Przy tworzeniu tatuaża należy wydać Demoniczne Chi w ilości jego kosztu przez tatuowanego. Dzięki temu, gdy następnym razem będzie się zmieniał będzie posiadał daną cechę nawet jeśli wcześniej jej nie miał. Rodzaje tatuaży:

Tatuaż Pazura (1) - daje cechę Pazury (tatuaż zajmuje palce dłoni)
Tatuaż Szpona (1) - daje cechę Szpony (tatuaż zajmuje palce stóp)
Tatuaż Ogona (1) - daje cechę Ogon (tatuaż znajduje się w okolicy krzyżowej pleców)
Rogaty Tatuaż (1) - daje cechę Rogi (tatuaż znajduje się na czole)
Tatuaż Wężowych Oczu (1) - daje cechę Oczy Węża (tatuaż jest wykonany na twardówce oczu)
Tatuaż Wężowego Języka (1) - daje cechę Język Węża (tatuaż jest wykonany na języku)
Trójoczny Tatuaż (1) - daje cechę Trzecie Oko (tatuaż jest wykonany na środku czoła)
Tatuaż Pajeczych Oczu (1) - daje cechę Oczy Kumo (tatuaż jest wykonany nad oczami postaci)
Tatuaż Nocnych Oczu (1) - daje cechę Oczy Khana (tatuaż jest wykonany na twardówce oczu)
Tatuaż Nocnych Uszu (1) - daje cechę Uszy nocnego łowcy (tatuaż jest wykonany na uszach)
Tatuaż pazurów Kumo (1) - daje cechę Pazury Kumo (tatuzą zajmuje wierzchnie części dłoń i stóp)
Tatuaż Demonicznego Oka (1) - daje cechę Oko Demona (tatuaż jest wykonany na jednym z oczu)
Tatuaż Pazurów Grzmotu (1) - daje cechę Pazury grzmotu (dwa tatuaże na wewnętrznej stronie nadgarstków)
Mniejszy Tatuaż Cyberzmysłów (1) - daje cechę Cybernetyczne zmysły 1 poziom (tatuaż zajmuje boczne części czoła)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 13:07, 27 Lip 2008    Temat postu:

c.d. Tatuaż Demonicznego Shintai

Tatuaż Mnogich Rąk (2) - daje cechę Dodatkowe Ramiona (tatuaż przedstawia ramiona zaczynające się nieco pod normalnymi i przechodzące na przednią lub tylnią część tułowia)
Zębaty Tatuaż (2) - daje cechę Zębata Paszcza (tatuaż zajmuje zewnętrzną i wewnętrzną część warg)
Insekci Tatuaż (2) - daje cechę Insekcia Szczeka (tatuaż zajmuje zewnętrzną, wewnętrzną część warg i część podbródka)
Mnogi Tatuaż Głów (2) - daje cechę Dodatkowa Głowa (tatuaż miniatury głowy postaci po bokach szyji)
Tatuaż Maski Wschodniego Smoka (2) - daje cechę Smocza twarz Wschodu (tatuaż zajmujący ponad połowę twarzy)
Tatuaż Maski Zachodniego Smoka (2) - daje cechę Smocza twarz Zachodu (tatuaż zajmujący ponad połowę twarzy)
Tatuaż Maski Lisa (2) - daje cechę Lisia twarz (tatuaż zajmujący ponad połowę twarzy)
Tatuaż Maski Khana (2) - daje cechę Twarz Khana (tatuaż zajmujący ponad połowę twarzy)
Tatuaż Broni (2) - daje cechę Broń Demona (tatuaż pokrywający jedno przedramię przedstawiający typową broń danego regionu, gdzie wykonano tatuaż)
Trójoczny Tatuaż Strażnika (2) - daje cechę Trzecie Oko Strażnika Yomi* (tatuaż zajmuje całe czoło)
Pomniejszy Tatuaż Cyberciała (2) - daje cechę Cybernetyczne ciało 1 poziom (tatuaż pokrywa 10% ciała postaci)
Tatuaż Cyberzmysłów (2) - daje cechę Cybernetyczne zmysły 2 poziom* (tatuaż zajmuje boczne części czoła)

Skrzydlaty Tatuaż (3) - daje cechę Skrzydła (tatuaż pokrywający całe plecy)
Tatuaż Pajeczych Kończyn (3) - daje cechę Chitynowe Ramiona (tatuaż pokrywający całe plecy)
Dualny Tatuaż Broni (3) - daje cechę Dualna Broń Demona (tatuaż pokrywający jedno przedramię przedstawiający podwójną typową dla regiony wykonania broń lub tatuaż bliźniaczy w wyglądzie do Tatuażu Broni)
Tatuaż Macek (3) - daje cechę Macki (tatuaż pokrywający ramiona postaci)
Tatuaż Gibkiego Ciała(3) - daje cechę Dodatkowe stawy (tatuaż składa się z kilku rysunków stawów na karku, plecach i kończynach)
Tatuaż Demonicznego Pelesita (3) - daje cechę Demoniczny pelesit (tatuaż pokrywający jedną trzecią ciała przedstawiający groteskowego insektoida)
Tatuaż Demonicznego Polonga (3) - daje cechę Demoniczny polong (tatuaż pokrywający jedną trzecią ciała przedstawiający zniekształconego humanoida)
Mniejszy Tatuaż Cyberciała (3) - daje cechę Cybernetyczne ciało 2 poziom* (tatuaż pokrywa 20% ciała postaci)

Urokliwy Tatuaż (4) - daje cechę Demoniczny urok (tatuaż pokrywający dwie trzecie ciała, które są najczęściej odkryte)
Machoniowy Skrzydlaty Tatuaż (4) - daje cechę Machoniowe Skrzydła* (tatuaż pokrywa całe plecy i wchodzi na tylną część ramion)
Szkarłatny Skrzydlaty Tatuaż (4) - daje cechę Szkarłatne Skrzydła* (tatuaż pokrywa całe plecy i wchodzi na tylną część ramion)
Tatuaż Cyberciała (4) - daje cechę Cybernetyczne ciało 3 poziom* (tatuaż pokrywa 30% ciała postaci)
Tatuaż Cyberskrzydeł (4) - daje cechę Cybernetyczne skrzydła* (tatuaż pokrywa całe plecy i wchodzi na tylną część ramion)

Tatuaż Pancerza Demona (5) - daje cechę Zbroja Demona (tatuaż o wyglądzie zbroi pokrywający prawie całe ciało)
Tatuaż Zasłony Strachu (5) - daje cechę Horror (tatuaż pokrywający większość ciała)
Tatuaż Twarzy (5) - daje cechę Nosiciel(Host) (tatuaż twarzy na tułowiu i kończynach)
Kolczasty Tatuaż (5) - daje cechę Kolce (tatuaż przedstawiający kolce pokrywające większość ciała postaci)

Wielki Tatuaż (6) - daje cechę Wielki Rozmiar (tatuaż pokrywający całe ciało ze wzorem pękającej skóry)
Tatuaż Oślizgłej Skóry (6) - daje cechę Skóra Węża (tatuaż pokrywający ciało ze wzorem błyszczącej skóry węża)
Tatuaż Wężowego Ciała (6) - daje cechę Wężowe ciało (tatuaż pokrywający całe ciało ze wzorem węża)

* - jeśli postać ma tatuaż przedstawiający podobną cechę musi najpierw się go usunąć wydając tyle pkt. demonicznego chi ile kosztował


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin