Forum ZooTerror Team Strona Główna ZooTerror Team
...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Artefakty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 10:47, 09 Cze 2008    Temat postu:

Pierścień mocy

Koszt: 5 pkt. pozycji

Historia: Dharma zawsze ograniczała możliwości rozwoju Kuei-jinów. Gdyż jak mawiali: moc przychodzi z oświeceniem. Jednak niektórzy postanowili nieco pomóc oświeceniu - minimalne.

Moc: W czasie noszenie pierścień dodaje 1 kropkę do atrybutów fizycznych i trzech zdolności (ta moc działa dopiero po liczbie nocy równej łącznej sumie nowych poziomów zdolności). Zużywa to jednak co noc dodatkowy punkt Chi nawet, gdy Kuei-jin jest w czarnym cyklu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 10:50, 09 Cze 2008    Temat postu:

Bransolety mocy

Koszt: 7 pkt. pozycji

Historia: Podobnie jak pierścienie mocy bransolety pomagają oświeceniu - minimalnie Wink Mogą być noszone na rekach lub nogach.

Moc: Za cenę zużywania dodatkowych 2 pkt Chi przy budzeniu się każdej nocy dają +1 do atrybutów fizycznych i aparycji, +4 kropki do rozdzielenia między dowolne umiejetności (korzystanie z dodatkowych kropek jest możliwe po ilości nocy równej sumie nowych poziomów każdej z ulepszanych umiejetności).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 10:50, 09 Cze 2008    Temat postu:

Bransolety mocy wtajemniczonych

Koszt: 6 pkt. pozycji

Historia: Wygląda jak bransoleta mocy z wyjątkiem dodatku kawałka nefrytu.

Moc: Zuż. 2 pkt. Chi dają do końca nocy +1 do atrybutów fizycznych i aparycji, przy zużyciu dodatkowego pkt. Chi przy obudzeniu dają dodatkowe 3 kropki do rozdzielenia między dowolne zdolności. (jak w bransoletach mocy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 10:51, 09 Cze 2008    Temat postu:

Pomniejsze bransolety mocy oświeconych

Koszt: 5 pkt. pozycji

Historia: Ci, którzy poczynili pewne kroki na drodze powrotnej nie muszą używać już 'zwykłych' bransolet lub pierścieni mocy. Specjalnie aby podkreślić swój status kilkoro mandarynów opierając się na wspomnianych 'błyskotkach', jak je określili stworzyli godne ich statusu atrefakty.

Moc: Wymagają minimum 6 Dharmy aby działały. Zużywając 1 pkt. Chi na scenę ma się +3 pkt. do dowolnych zdolności i +1 do atrybutów fizycznych, wydając dodatkowy pkt. ten bonus trwa do najbliższego świtu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 10:51, 09 Cze 2008    Temat postu:

Bransolety mocy oświeconych

Koszt: 8 pkt. pozycji

Historia: Ci, którzy poczynili pewne kroki na drodze powrotnej nie muszą używać już 'zwykłych' bransolet lub pierścieni mocy. Specjalnie aby podkreślić swój status kilkoro mandarynów opierając się na wspomnianych 'błyskotkach', jak je określili stworzyli godne ich statusu atrefakty.

Moc: Wymagają minimum 6 Dharmy aby działały. Zużywając 2 pkt. Chi na scenę ma się +1 Aparycji, Wytrzymałości; +2 do Zręczności, Siły; -1 ST wyparowywania lub automatyczny sukces przy ST wyparowań 2; +6 kropek do rozdzielenia miedzy dowolne zdolności, wydając dodatkowy pkt. ten bonus trwa do najbliższego świtu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 16:00, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 10:52, 09 Cze 2008    Temat postu:

Lustrzane Irezumi

Koszt: 4 pkt. pozycji

Historia: Dobra przynęta pozwala skutecznie odwracać uwagę, więc co może byc lepsze od przynęty wyglądającej jak ty?

Moc: Tatuaż zajmuje całe plecy lub klatkę piersiową z brzuchem. Przedstawia postać w skali 1:3. Przy ożywianiu ma na początku 3 poziomy zdrowia i aby oddzielić się wymaga dania 2 poziomów zdrowia. Staje się wtedy pełnowymiarową repliką postaci mogącą mówić identycznie jak właściciel.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:17, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 9:06, 16 Cze 2008    Temat postu:

Naszyjnik stawania czoła Oku Nieba

Koszt: 8 pkt. pozycji

Historia: Badając podstawy niezwykłej odporności nielicznych złapanych Kin-jinów na zdawało by się zabójcze promienie słońca lub ogień wyniki pozwoliły stworzyć trzydzieści sztuk naszyjników nazwanych specjalnie z racji możliwości stawiania czoła Oku Nieba niemal cały dzień.

Moc: Zużywając 1 pkt. Chi Yang na godzinę obrażenia od ognia i słońca są obrażeniami zwykłymi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 9:14, 16 Cze 2008    Temat postu:

Pomniejszy pierścień Feniksa/Oka Nieba

Koszt: 1/2 pkt. pozycji

Historia: Pierścienie stworzone nieco później po naszyjniku stawiania czoła nieba, posiadające jednak znacznie mniejszą moc.

Moc: Pierwsza kość obrażeń od ognia/słońca na scenę jest zmieniana na normalne obrażenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 9:14, 16 Cze 2008    Temat postu:

Pierścień Feniksa/Oka Niebios

Koszt: 3/4 pkt. pozycji

Historia: Pierścienie stworzone nieco później po naszyjniku stawiania czoła nieba, posiadające jednak znacznie mniejszą moc.

Moc: Trzy pierwsze kości obrażeń od ognia/słońca na scenę są zmieniane na normalne obrażenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 9:20, 16 Cze 2008    Temat postu:

Łaska Wielkiego Łucznika

Koszt: 7 pkt. pozycji

Historia: Po stworzeniu Błogosławionej Nierównowagi Chi Misaki kontynuowała prace chcąc dłużej cieszyć się tak ukochanym przez nią widokiem słońca szczególnie w południe.

Moc: Yin-ukierunkowani Kuei-jini mogą wytrzymać światło słońca przez (Stamina - 4) minut a wydając pkt. Chi Yang wydłuża ten czas o półtorej minuty. Zrównoważeni Kuei-jini mogą wytrzymać światło słońca przez (Stamina x 7) minut a wydając pkt. Chi Yang wydłuża ten czas o siedem minut. Yang-ukierunkowani Kuei-jini mogą wytrzymać światło słońca przez (Stamina x 20) minut a wydając pkt. Chi Yang wydłuża ten czas o dwadzieścia minut.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 9:20, 16 Cze 2008    Temat postu:

Małe Źródełko Chi/Źródełko Chi

Koszt: 4/7 pkt. pozycji

Historia: Używając odpowiednio spreparowanych kawałków rzadkich odmian nefrytu uzyskano artefakt umożliwiający powolne gromadzenia swobodnego Chi z otoczenia. Ma on wygląd dużego kryształu z trzema (lub siedmioma) mniejszymi dołączonymi na obwodzie.

Moc: Co dwa dni (dzień) w centralnym krysztale gromadzi się na przemian pkt Chi Yin lub Yang. Maksymalnie może być 5 pkt Chi. Można je wchłonąc dotykając centralnego kryształu i spędzając turę w koncentracji aby pobrać właściwą ilość jednego z typów Chi. Drugą możliwością jest dotknięcie nefrytowym talizmanem, który wchłania Chi danego typu aż się naładuje lub wyczerpie zapas z kryształu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 9:22, 16 Cze 2008    Temat postu:

Kamienie kraba

Koszt: 3 pkt. pozycji

Historia: Mibasham jest rzadko praktykowaną dyscypliną pośród Kuei-jinów nie filozofów a szczególnie Tygrysów. Dzięki wielokrotnym wędrówkom do mistrzów tej dyscypliny wu złożonego z tygrysów otrzymali oni w końcu garść kamieni umożliwiających ścigać z niewielką trudnością akumy i podobne istoty wszędzie w środkowym królestwie a nawet poza ścianą.

Moc: Kamienie pokryte symbolami Yin, Yang, Yomi i Niebios. Umożliwiają używanie trzeciego poziomu Mibasham według jego zasad.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:18, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 9:23, 16 Cze 2008    Temat postu:

Wachlarze Kami Wiatru

Koszt: 2 pkt. pozycji

Historia: Jak mawiają legendy czasem mają ziarno prawdy w sobie. Tak samo jest i z tą o wachlarzach wywołujących z lekkością tajfuny.

Moc: Zużywając 1 pkt. Chi Yang uaktywnia się wachlarze. Rzut na Wytrzymałość+Wróżenie (ST 5). Każdy sukces daje wiatr o prędkości 15 mil/h. Każde 5 mil/h wiatru zmniejsza lub zwiększa o 1 milę/h prędkość poruszania się przedmiotów i osób poruszających się pod lub z wiatrem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:18, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 9:24, 16 Cze 2008    Temat postu:

Dostojny wachlarz tajfunów

Koszt: 6 pkt. pozycji

Historia: Jak mawiają legendy czasem mają ziarno prawdy w sobie. Tak samo jest i z tą o wachlarzach wywołujących z lekkością tajfuny.

Moc: Postać wydaje 1 pkt. Chi Yang i rzuca na Oddziaływanie+Okultyzm (ST 7). Aby wytworzyć jakikolwiek efekt należy uzyskac minimum 3 sukcesy co umożliwia stworzenie lub rozproszenie tajfunu w promieniu ćwierć mili. Każdy kolejny sukces powyżej trzech zwiększa zasięg dwukrotnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 9:25, 16 Cze 2008    Temat postu:

Rękawiczki sztormu

Koszt: 2/3 pkt. pozycji

Historia: Rękawiczki znane jako Rękawiczki sztormu na pozór wyglądają niezbyt imponująco. Barwiony na lazuryt jedwab i prosty krój skrywają interesujące możliwości. Każdy kto je nosi potrafi na zawołanie wywołać wyładowanie dotykając drugiej postaci lub rzucają je w nią.

Moc: Zużywając pkt.Chi Yang pozwalają użyć 2 poziomu Shintai Sztormu a wersja za 3 pkt. 2 lub 3 poziomu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin