Forum ZooTerror Team Strona Główna ZooTerror Team
...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cechy Demonicznego Shintai
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 13:20, 27 Lip 2008    Temat postu:

Broń trupiego-tygrysa demona: Postać zyskuje broń która zadaje S+3 poważnych obrażeń i ST wyparowywań tych obrażeń są zwiększone o 2. (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Piekłem soli i żelaza)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 13:20, 27 Lip 2008    Temat postu:

Ciało trupiego-tygrysa demona: Ciało postaci zmienia się zwiększając możliwości ale równocześnie staje się siedliskiem małych koloni robaków lub podobnych małych istot. Można wykupić trzy poziomy a bonusy z każdego poziomu sumują się, zwiększają wzrost/wagę o 5% i dodają kolejną kolonię.
1 poziom -> poziom zdrowia poobijany, +1 do zręczności i żywotności.
2 poziom -> poziom zdrowia poobijany, +1 do zręczności i siły.
3 poziom -> poziom zdrowia poobijany, +1 do żywotności i siły.
(Cecha dostępna dopiero od 2 poziomu Demonicznego Shintai i postaci, które miały kontakt z Piekłem soli i żelaza)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 13:20, 27 Lip 2008    Temat postu:

Demoniczna muskulatura: Mięśnie postaci wzmacniają się umożliwiając bardziej skoordynowane ruchy. Daje to wzrost zręczności o 1, zmniejszenie ST czynności związanych z zachowaniem równowagi lub balansowaniem o 1, np. przejście po cienkiej krawędzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 20:09, 29 Lip 2008    Temat postu:

Pazury grzmotu: Na przedramieniach postaci tworzą się zgrubienia różnego kształu (zależnie od P'o). Ujmując je dłonią mogą je odczepić i zmienić w broń (ma ona kształt niewielkiego dysku z pięcioma długimi i zakrzywionymi pazurami wyrastającymi z niego.) Postać może je użyć do walki wręcz albo do rzucenia w przeciwnika (lecą z prędkością Siła+Zręczność postaci x 5 metrów). W walce wręcz lub przy trafieniu zadają (S/2 i zaokraglone w górę) poważnych obrażeń i wydają dźwięk jak przy uderzeniu pioruna (wszystkich w promieniu 5 metrów muszą wykonać rzut na Wytrzymałość (ST 6) lub ogłuchnął na 1 turę - odporni są tylko ci, którzy mają właśnie aktywną tą cechę). Po trafieniu broń natychmiast pojawia się w dłoni rzucającego. Odległość na jaką można rzucić pazury wynosi Siła+Wytrzymałość postaci x 5 metrów.

Wykupując ponownie cechę staje się ona Smocze Pazury Grzmotu. Zadają S poważnych obrażeń a rzut na wytrzymałość obejmuje wszystkich w promienu 7,5 metra i ogłusza na 2 tury. W czasie lotu postać skupiając się może kierować torem lotu pazurów (poruszają się dwukrotnie wolniej) lub/i rozdzielić je na dwa mniejsze pazury (zadają wtedy obrażenia równe połowie siły zaokrąglone w dół). Zasięg pazurów wzrasta do Siła+Wytrzymałość x 7,5 metrów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 20:10, 29 Lip 2008    Temat postu:

Lisi ogień: Postać zyskuje możliwość tworzenia kul ognia na dłoni, którymi może rzucać w przeciwników (Zręczność + Rzucanie ST 6). Zadają one 2 kości poważnych obrażeń i u podatnych osobników wywołują test na uniknięcie wejścia w naturę fali.

Wykupując ponownie cechę staje się Ogniem Kuko. Ramiona (i ogon/y jeśli posiada) postaci zostają otoczone lekką zielonkawą poświatą. Postać może tworzyć kule ognia na dłoni (i końcu ogona/ów), którymi może rzucać w przeciwników (Zręczność + Rzucanie ST 6). Zadają one (wartość P'o/2 i zaokrąglone w górę) poważnych obrażeń od ognia i mogą wywołać wejście w naturę fali lub rotschreck.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 8:58, 05 Sie 2008    Temat postu:

Energetyczna Shikome: Postać może wyssysać z ofiar Siłę Woli i zamieniać ją na Demoniczne Chi. Ilość wyssanej i zmienionej siły woli zależy od rzutu na Aparycja+Oddziaływanie (ST 9 jeśli wyssysa siłę woli z ofiary tej samej płci co postać a 5 jak z ofiary o przeciwnej płci). (Cecha dostępna tylko dla postaci, które posiadają cechę energetyczny shen wykupioną jeden raz i miały kontakt z Kakuri)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 8:59, 05 Sie 2008    Temat postu:

Skóra Jizo: Skóra postaci staje się wyjątkowo odporna na różne rodzaje obrażeń. Postać zyskuje odporność na tłuczone i kłute obrażenia. W wypadku posiadania cech: skóra z białego nefrytu, skóra z czarnego nefrytu i nefrytowej skóry postać zyskuje tylko odporność na kłute obrażenia i zmniejszenie ST wyparowywania poważnych obrażeń o 1. (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Kakuri)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 9:00, 05 Sie 2008    Temat postu:

Siła Woli Jizo: Postać może opierać się efektom, które powodują wyssaniem chi z niej (próby wyssania chi przez oddech, atak bronią wyssysającą chi lub kontakt z otoczenie mogącym to uczynić) wykonując rzut na siłę woli o ST 7 i każdy sukces pozwala opierać się tym efektom przez turę (po skończeniu się tego czasu ale gdy postać jest poddawana próbom wyssysania z niej chi ponownie wykonuje się rzut). Jest to działanie nieświadome (rzut wykonuje MG) ale jakikolwiek sukces nie tylko chroni postać ale także daje znać o takiej próbie. Gdy postać jest już świadoma tego faktu ST rzut spada do 5 i każdy sukces pozwala opierać się przez scenę (Rzuty można wykonać tylko, gdy postać ma aktywną tą cechę ale efekt może trwać nawet po jej deaktywacji). (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Kakuri)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Wto 9:01, 05 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin