Forum ZooTerror Team Strona Główna ZooTerror Team
...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cechy Demonicznego Shintai
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hiryu
Kapłan Katedry Ciała



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolisz nie wiedzieć.

PostWysłany: Wto 15:58, 29 Lis 2005    Temat postu:

Macki

Każdy poziom tej cechy sprawia, że z ciała Kuei-jina wyrastają dwie wijące się, pokryte lepkim, żrącym śluzem macki mogące rozciagnąć się na dwa metry. Może ich używać do zadawania normalnych ciosów (ST 4) lub owijania przeciwników znajdujących się w ich zasięgu (zasada podobna jak przy Włosach Goblina). Cios zadaje Siła+1 poważnych obrażeń. Owiniętego przeciwnika można też zgniatać, zadając co tura ilość poważnych obrażeń równą Sile właściciela macki.

Macki można też używać jako ręki trzymającej broń do walki wręcz, jednak ST używania takiej broni jest podwyższony o 2. Macka może też wykonywać inne czynności podobnie jak zwykła kończyna, choć w przypadku bardziej precyzyjnych - jak np. otwieranie drzwi wytrychem - ST jest wyższy o 2. Nie można używać macki aby strzelać z broni palnej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Śro 10:33, 30 Lis 2005    Temat postu:

Chitynowe ramiona/Ramiona Kumo: Wariacja dodatkowych ramion. Z pleców na wysokości klatki piersiowej wyrastają dwie pary ramion jak u owadów zakończonych ostrzami i długości 2/3 wzrostu postaci. Zadają obrażenia normalne równe Sile postaci (ST 6) lub mogą być użyte do parowania ciosów (dodatkowa kość wyparowywania obrażeń). (Cecha możliwa do wybrania tylko, gdy postać posiada cechę wielki rozmiar)

Możliwe jest powtórne wykupienie tej cechy. Stają się wtedy Ramionami Kumo. Stają się 1,5 krotnie grubsze i maja długość równą wzrostowi postaci. Ciosy nimi zadane równe są Sile+1 i są poważne (ST 5). Przyparowaniu daja wciąż tylko jedną dodatkową kość. Umożliwiają chodzenie po ścianach lub sufitach z prędkością poruszania się po ziemi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Wto 20:22, 24 Paź 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Śro 10:44, 30 Lis 2005    Temat postu:

Bronie Demona: Czasami Kuei-jin posiada dodatkowe kończyny zdolne trzymać broń. Każda kończyna zdolna trzymać broń posiada broń identyczną z bronią z cechy broń demona. Może je łączyć w potężniejsze formy zgodnie z zasadą: obr. nowej broni = obrażenia łączonych broni -2 (Cecha dostępna, gdy postać ma jakąkolwiek cechę zwiększającą ilość kończyn zdolnych do trzymania broni, cechę broń demona i ma min. 5 poziom Demonicznego Shintai)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Sob 15:52, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 14:20, 06 Gru 2005    Temat postu:

Wężowe ciało: Ciało Kuei-jina osiąga długość 3 metrów: tułów i szyja wydłużają się. Daje mu to 3 poziomy zdrowia Poobijany. (wariacja Wielkiego Rozmiaru)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:23, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 14:22, 06 Gru 2005    Temat postu:

Szpony: Podobna cecha do Pazurów z tą różnicą, że pazury wyrastają z palców stóp postaci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hiryu
Kapłan Katedry Ciała



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolisz nie wiedzieć.

PostWysłany: Śro 14:46, 07 Gru 2005    Temat postu:

Kły Mahoniowego Smoka

Kuei-jinowi wyrastają długie kły, nieco dłuższe niż kły Kin-jina. Wampir może za ich pomocą zadać Siła+2 poważnych obrażeń. Działa to na każdego materialnego przeciwnika.

Ugryzienie sprawia wielki ból, zwłaszcza żywym istotom. Jeśli po ugryzieniu Kuei-jin zacznie wysysać krew z żywej ofiary (śmiertelnika, hengeyokai itp.), zadaje 3 kostki normalnych obrażeń za każdy odebrany punkt Chi. Przerażenie i ból ofiary sprawia, że proporcja wypijanego Chi wynosi 5 Yin do 1 Yang.

"Bolesny pocałunek" działa także na Kuei-jinów o stałej nierównowadze Yang (wypijane z nich Chi zostaje przestrojone do powyższej proporcji) oraz Kin-jinów o Człowieczeństwie wynoszącym co najmniej 8. Pozostałe wampiry nie otrzymują obrażeń a ich Chi nie zostaje przestrojone - jest wypijane w takiej proporcji, w jakiej znajdowało się w ich ciele.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 9:17, 20 Gru 2005    Temat postu:

Demoniczna siła: Mięśnie Kuei-jina przerastają dając mu +5 do Siły i -1 do Zręczności.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 12:03, 17 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 9:18, 20 Gru 2005    Temat postu:

Żywotność Demona: Kuei-jin zyskuje zwiększoną odporność na obrażenia. Daje to -2 do ST wyparowywania obrażeń wszelkiego rodzaju. (Można wziąć ją posiadając już cechę Pancerz demona i tylko dwa razy)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 9:18, 20 Gru 2005    Temat postu:

Oczy Kumo: Postaci wyrastają dwie pary dodatkowych oczu nad normalnymi oczami. Same oczy zmniejszają się o połowę i zmieniają kształt na bardziej okrągły. Postać ma -2 ST rzutów na Percepcję.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 16:06, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Śro 12:48, 21 Gru 2005    Temat postu:

Lisia twarz: Kolejna wariacja zębatej paszczy. Twarz postaci przyjmuje wygląd lisi z nadnaturalnie potężnymi kłami wystającymi z pyska. Po ugryzieniu nimi może wypijać krew.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 13:08, 02 Sty 2006    Temat postu:

Demoniczna Aparycja: Ciało Kuei-jina otacza aura wzmacniająca działanie feromonów. Daje to +2 do Aparycji. (Może przekroczyć ograniczenie dharmiczne, gdy postać posiada inne cechy zwiekszające Aparycję.) Można wybrać tą cechę drugi raz zyskując +5 do Aparycji.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 12:04, 17 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 13:09, 02 Sty 2006    Temat postu:

Demoniczna Charyzma: Charyzma Kuei-jina wzrasta o 2. (Może przekroczyć ograniczenie dharmiczne, gdy postać posiada inne cechy zwiekszające Charyzmę.) Można wybrać tą cechę drugi raz zyskując wzrost Charyzmy o 5.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 13:38, 13 Kwi 2006    Temat postu:

Twarz Khana: Kolejna wariacja zębatej paszczy. Twarz postaci przyjmuje wygląd tygrysa szablozębnego. Po ugryzieniu wystającymi z paszczy kłami może wypijać krew.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Śro 9:32, 19 Kwi 2006    Temat postu:

Demoniczne Oddziaływanie: Oddziaływanie Kuei-jina wzrasta o 2. (Może przekroczyć ograniczenie dharmiczne, gdy postać posiada inne cechy zwiekszające Oddziaływanie.) Można wybrać tę cechę drugi raz zyskując wzrost Oddziaływania o 5.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Śro 9:33, 19 Kwi 2006    Temat postu:

Pazury drapieżnika: Postać zyskuje dłuższe pazury, zadające siła+4 poważnych obrażeń.(Cecha dostepna, gdy postać ma już ceche Pazury)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin