Forum ZooTerror Team Strona Główna ZooTerror Team
...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wady i Zalety

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 9:15, 20 Gru 2005    Temat postu: Wady i Zalety

Nowe Wady i Zalety dla postaci ze Środkowego Królestwa

Smocza Iskra
(śmiertelnicy, dhampyry, chin'ta; zaleta nadnaturalna +5)
Normalnie śmiertelnicy mają 10 pkt. Chi jednak niektórzy mają wrodzoną zdolność do zwiekszonego gromadzenia Chi w ciałach. Mają też z tego inne skutki uboczne: szybciej sie leczą. Jednak wpływa to na rodzaj Chi który gromadzą. Mając Chi równe 20 pkt. jego proporcje Yin do Yang to 3:7.

Iskra Niebiańskich Smoków
(śmiertelnicy, dhampyry, chin'ta; zaleta nadnaturalna +7)
Normalnie śmiertelnicy mają 10 pkt. Chi jednak niektórzy mają wrodzoną zdolność do zwiekszonego gromadzenia Chi w ciałach. Mają też z tego inne skutki uboczne: szybciej sie leczą. Jednak wpływa to na rodzaj Chi który gromadzą. Mając Chi równe 30 pkt. jego proporcje Yin do Yang to 1:9. (Aby wziąć tą cechę należy podać naprawdę dobry powód. Najlepiej posiadanie obojga rodziców ze Smoczą Iskrą...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pią 13:38, 23 Gru 2005    Temat postu:

Kolejne Zalety:

Wschodni Parias
(Kuei-jin; zaleta nadnaturalna +8/+10)
Niektórzy Kuei-jini wracają poza Środkowym Królestwem. Niektórzy zyskują wtedy dziwną właściwość. Ci którzy byli wychowani w tradycjach Wschodu ale z dużymi wpływami zachodu, gdy P'o i Hun przebijając się przez Ścianę zyskują zrozumienie działania dyscyplin Kin-jinów. Mogą się ich uczyć w cenie 20 pkt. doświadczenia za nową dyscyplinę i 2x większy koszt ich rozwoju niż zachodni (są traktowani jak pariasi). Może też wybierać jako dyscyplinę nie demoniczną spośród zachodnich. Gdy Kuei-jin obudził się na obrzeżach Środkowego Królestwa zaleta zwiększa cenę do 10 pkt.

Moc Woli
(śmiertelnicy z min. 9 pkt. Siły Woli; zaleta nadnaturalna +2/+3)
Ci spośród śmiertelników posiadających wyjątkową silną wolę nie tylko potrafią dokonywać cudów z jej użyciem. Także ilość Chi, którą moga zgromadzić nieco wzrasta (2 pkt. Chi wiecej przy Sile Woli 9, lub 5 pkt. więcej u postaci z początkową Siłą Woli 10(zaleta jest wtedy warta 3 pkt.))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Nie 17:58, 25 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 20:53, 06 Mar 2007    Temat postu:

Wzrok Łowcy
(dhampyr; zaleta nadnaturalna +4)
Dhampyry, które polują na Kuei-jinów po przejściu treningu podobnego do shih rozwineli pewną przydatna moc. Pozwala on po turze koncentracji i rzucie na Hun/Człowieczeństwo (ST 6) rozpoznać w tłumie Kuei-jinów lub Kin-jinów.

Przebudzone P'o
(dhampyr, skażony dhampyr, skażony dhampir; wada nadnaturalna -5)
U niektórych niezbyt szczęśliwych dhampirów, najczęściej z rodzaju 'skażonych' P'o nie jest tylko średnio głośnym głosem w głowie. Jego słowa potrafią wprowadzić słabszych psychcznie dhampiów w obłęd a co gorsza P'o może przejąć kontrolę nad ciałem. Krótko mówiąc poza naturą ognia i fali dhampir może wpaść w naturę cienia dokładnie jak Kuei-jin poza zwiększonym o 1 ST oparcia się. Jedyną dobrą stroną przebudzonego P'o jest to, że mogą niezależnie od wieku nauczyć się demonicznych sztuk do poziomu P'o. (Każdy punkt P'o daje dwie deformacje i w trakcie życia jeśli postać zwiększy wartość P'o dostaje kolejne deformacje.)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Pon 10:59, 09 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 20:54, 06 Mar 2007    Temat postu:

Były Kuei-jin
(Yulan-jin; zaleta nadnaturalna +1/3)
Postac kiedyś była Kuei-jinem (najprawdopodobniej stonogą) i w momencie ostatecznej śmierci zamiast być zniszczona parenaście dni póżniej obudziłą się w innym ciele. ST trudności związanych z interakcjami ze społeczeństwem Kuei-jinów są mniejsze o 1. Przy wartości 3 postać przed staniem się skoczkeim osiągneła wysoki status (Dharma 6+) i jeśli udowodni to ma szanse być traktowana jako uczeń lub jina na swoim dawnym wu i dworze lub uji.

Ukrycie spaczenia
(skażony dhampyr, skażony dhampir, Kuei-jin, Kin-jin; zaleta nadnaturalna +3/5)
U tych, którzy mieli do czynienia z mocami Żmija lub Królów Yama czasami występują fizyczne deformacje. Większości utrudniają one koegzystowanie w normalnym społeczeństwie ściągając niepotrzebną uwagę otoczenia (łowcy, grupa uderzeniowa zero, shih). Nieliczni Szczęśliwcy mogą je ukrywać do momentu, gdy je muszą użyć co wymaga tylko chwili koncentracji na uaktywnienie lub dezaktywację 'mocy'. Dla dhampirów zaleta ta kosztuje 3 pkt. a dla wampirów obu rodzajów 5. (tłumaczone trudnościami z zachowaniem tej właściwości w trakcie brania drugiego oddechu lub przemienienia)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Wto 21:00, 06 Mar 2007    Temat postu:

Pokrewieństwo dyscyplin
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +2-6)
Zaleta dostępna dla tych Kuei-jinów, którzy przed drugim oddechem byli dziećmi Kuei-jina i Kin-jina (nie pytajcie jak taka para mogła się nie pozabijać pare(naście) godzin(/dni) po 'zbliżeniu' Razz Historia zna takie przypadki w tym kilka opartych na pewnej rodzaju wiezi między rodzicami, którzy dożyli osiągnięcia wieku dojrzałości przez potomstwo...).
Będąc dalej Kuei-jinem z natury posiada 'ograniczone' zrozumienie działania niektórych dyscyplin Kin-jinów (bardzo podobna zaleta do wschodniego pariasa).
Za 2 pkt. może się uczyć Potencji i drugiej dyscypliny jaką znał za życia, za 3 Potencja i dwie dyscypliny a 4 Potencja i trzy dodatkowe. Koszt ich rozwijania wynosi poziom x20. Uczenie się pierwszych poziomów kosztuje odpowiednio 20, 15 lub 10 pkt. doświadczenia. Za dodatkowy punkt koszt zminejsza się do 15x a za 2 dodatkowe do 10x.
Zazwyczaj pierwsza z dyscyplin kin-jinów jaką posaiada jest Potencja (co nie dziwi zważywszy, że wszyscy mieli ja za życia).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Pon 11:02, 09 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 11:00, 09 Cze 2008    Temat postu:

Wola przetrwania
(Yulan-jin, zaleta nadnaturalna +7)
Niektórzy Skoczkowie mają czasami szansę przy wyczerpaniu własnych zapasów siły woli pozostać w ciele. Zawsze, gdy tymczasowa siła woli spadnie do zera, postać wykonuje rzut na SW (ST równy obecnej stałej sile woli). Uzyskawszy choć jeden sukces dusza zostaje w ciele z jednym tymczasowym pkt. siły woli i stałą wartością SW zmniejszoną o 1(chyba, że wypadną same sukcesy).

Archetyp
(Kuei-jin, Yulan-jin; zaleta społeczna +6)
Drugi oddech obudził w tobie dodatkowe aspekty osobowości, których trudno szukać u innych. Możesz wybrać jedną cechę z następujacej grupy: Sprzymierzeńcy, Znajomości, Sława, Wpływy, Trzoda, Mentor, Mienie, Świta, Status. Maksymalna ilość punktów w tej jednej cesze może być wieksza od limitu twojej dharmy o 1.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 11:55, 28 Lip 2008    Temat postu:

Harmonia z wewnętrznym Chi
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +4)
Przepływ Chi przez ciało postaci staje się bardziej równomierny i ukierunkowany ułatwiając używanie dyscyplin opartych na manipulacji wewnętrznego Chi. Aby wziąc tą zaletę postać musi mieć minimum 1 kropkę w dyscyplinach shintai. Koszt rozwoju dyscyplin Shintai jest zmniejszony do 6x.

Harmonia z zewnętrznym Chi
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +4)
Chi opływające postać staje się mniej zakłócony przez nienaturalny stan postaci ułatwiając działanie dyscyplin ukierunkowanych na manipulowanie nim. Aby wziąć tą zaletę postać musi mieć minimum 1 kropkę w dyscyplinach chi. Koszt rozwoju dyscyplin Chi jest zmniejszony do 6x.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Pon 11:55, 28 Lip 2008    Temat postu:

Harmonia dualistycznej duszy
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +4)
Hun i P'o postaci komunikują się nieco lepiej i bez większych problemów umożliwiając łatwiejsze użycie dyscyplin duszy. Aby wziąć tą zaletę postać musi mieć równe początkowe wartości Hun i P'o. Koszt rozwoju dyscyplin Duszy jest zmniejszony do 6x.

Harmonia z niższym ja
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +4)
P'o postaci z większą niż u innych łatwością może używać swoich dyscyplin co przyspiesza ich rozwój. Aby wziąć tą zaletę postać musi mieć minimum 2 kropki w dyscyplinach demonicznych. Koszt rozwoju Demonicznych Sztuk jest zmniejszony do 6x.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 20:09, 01 Lis 2009    Temat postu:

Harmonijna równowaga Yin, Yang, P'o i Hun
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +15)
Przepływ Chi wokół postaci i przez jej ciało jest mniej zaburzony przez stan w jakim się jest. Powoduje to też nieco łatiwejsze godzenie potrzeb Hun i P'o. Postać ma 4 kropki do rozdzielenia między dyscypliny, które musi przydzielić tak aby miała po pkt. w dyscyplinach z każdej grupy. Koszty rozwoju początkowych dyscyplin zostają zmniejszone do 5x.

Nadnaturalna gracja
(Kuei-jin, Yulan-jin; zaleta fizyczna +4)
Postać jest bardzo dostosowana do poruszania się w ciele, w którym spędza swoją egzystencję i dzięki temu jej ruchy stały się pełne gracji. Wydaje się, że niemal płynie, gdy idzie, nigdy się nie potyka a każdy ruch wygląda jakby był ćwiczony miesiącami. Ma się -2 ST do odpowiednich rzutów społecznych (uwodzenie - tak, zastraszanie - nie). Dodatkowo ma -1 ST rzutów z wykorzystaniem Zręczności.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 20:09, 01 Lis 2009    Temat postu:

Legendarny atrybut
(śmiertelnik, dhampyr, skażony dhampyr, skażony dhampir, Kuei-jin, Yulan-jin; zaleta nadnaturalna +5/10)
Jeden z atrybutów postaci może przekroczyć ograniczenie limitu o 1/2. Dodatkowo z danym atrybutem powiązana jest przydatna zdolność, która staje się mocniejsza wraz z rozwojem atrybutu.

Legendarne atrybuty
(śmiertelnik, dhampyr, skażony dhampyr, skażony dhampir, Kuei-jin, Yulan-jin; zaleta nadnaturalna +8/15)
Dwa z atrybutów postaci mogą przekroczyć ograniczenie limitu o 1. Dodatkowo z danym atrybutem powiązana jest przydatna zdolność, która staje się mocniejsza wraz z rozwojem atrybutu. Za dodatkowe 7 pkt. limit może być przekroczony o 2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Nie 20:11, 01 Lis 2009    Temat postu:

Pierwotne P'o
(skażony dhampyr, skażony dhampir; wada nadnaturalna -7)
U niezbyt szczęśliwych 'skażonych' dhampirów P'o nie jest tylko średnio głośnym głosem w głowie. Jego słowa potrafią wprowadzić słabszych psychcznie dhampiów w obłęd a co gorsza P'o może przejąć kontrolę nad ciałem. Krótko mówiąc poza naturą ognia i fali dhampir może wpaść w naturę cienia dokładnie jak Kuei-jin. Równocześnie P'o jest wyjątkowo prymitywne mimo, że może być to nawet niewolnik lub legalista co powoduje niesamowicie liczne deformacje nosicieli i daje zwiększony o 1 ST oparcia się duszy ognia lub fali. Po drugim oddechu sytuacja wraca do normy i P'o zachowuje się tak jak wskazuje jego natura. Jedną z dwóch dobrych stron pierwotnego P'o jest to, że mogą niezależnie od wieku nauczyć się demonicznych sztuk do poziomu P'o. (Każdy punkt P'o daje trzy deformacje i w trakcie życia jeśli postać zwiększy wartość P'o dostaje kolejne deformacje. W wypadku kiedy postać obniżyła wartość P'o i następnie ponownie zyskała pkt. zyskuje kolejne deformacje.) Drugie to odzyskiwanie demonicznego chi w tempie takim jak kuei-jini.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Środkowe Królestwo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin