Forum ZooTerror Team Strona Główna ZooTerror Team
...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Dyscyplina] Haurio

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Wampir: Maskarada
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar
Eon Dzikuna



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Realm of Deep Umbra

PostWysłany: Czw 12:55, 14 Lip 2005    Temat postu: [Dyscyplina] Haurio

Założeniem dyscypliny było umożliwienie korzystania z darów zużywających Gnozę. Osiągając kolejne poziomy wampir efektywniej przekształca Punkty Krwi na pkt Gnozy i dłużej może je gromadzić. W ostatecznej formie dyscyplina został opracowana przez Luciusa Augustinusa Argentusa, 5-pokoleniowego Ventrue (członka Starego Inconnu), a zarazem Upiora Luny ze Srebrnych Kłów. Istnieją pogłoski, że sam nie opracował jej od podstaw tylko wykorzystał prace innego wampira...

Koszt rozwinięcia: 5xwartość dla Elementalistów, 7xwartość dla innych Tremerów i Paskudztw, 10xwartość dla reszty. (Paskudztwa z elementalistów lub inne, które nauczą się Haurio mają tymczasowe lub stałe zwiększenie max ilości Gnozy)
Każdy wampir, który nauczył się Haurio posiada wrażliwość na srebro jak Garou.

0
Pozwala przekształcić 3 PK w 1 pkt Gnozy. Do następnego wschodu słońca wampir może przechowywać w ciele 1 pkt Gnozy.

00
Pozwala przekształcić 2 PK w 1 pkt Gnozy. Przez 3 pełne doby może przechowywać do 2 pkt. Gnozy.

000
Pozwala przekształcić 1 PK w 1 pkt Gnozy. Przechowuje do 7 pełnych dni max 3 pkt Gnozy.

0000
Pozwala przekształcić 3 PK w 4 pkt Gnozy. Przez kolejne 4 tygodnie może przechowywać do 4 pkt Gnozy.

00000
Pozwala przekształcić 3 PK w 5 pkt Gnozy. Może przechowywać do 5 pkt Gnozy.

00000
Pozwala przekształcać pkt Gnozy na PK zgodnie z proporcją zależnie od poziomu dyscypliny.

00000
Może medytując w caernie zdobywać Gnozę jak Garou.

00000 0
Pozwala przekształcić 1 PK w 2 pkt Gnozy. Może przechowywać do 6 pkt Gnozy.

00000 0
Przy przekształcaniu Gnozy na PK stosuje sie przelicznik jakby wampir miał 1 poziom mniej dyscypliny.

00000 00
Pozwala przekształcić 2 PK w 5 pkt Gnozy. Może przechowywać do 7 pkt Gnozy.

00000 00
Może medytując w caernie zdobywać Gnozę jak Garou.

00000 000
Pozwala przekształcić 1 PK w 3 pkt Gnozy. Może przechowywać do 8 pkt Gnozy.

00000 000
Przy przekształcaniu Gnozy na PK stosuje sie przelicznik jakby wampir miał 2 poziomy mniej dyscypliny.

00000 0000
Pozwala przekształcić 1 PK w 4 pkt Gnozy. Może przechowywać do 9 pkt Gnozy.

00000 00000
Pozwala przekształcić 1 PK w 5 pkt Gnozy. Może przechowywać do 10 pkt Gnozy.

00000 00000
Przy przekształcaniu Gnozy na PK stosuje sie przelicznik jakby wampir miał 3 poziomy mniej dyscypliny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Wampir: Maskarada Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin