Forum ZooTerror Team Strona Główna ZooTerror Team
...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Rota] Mniejsze i Większe Przywołanie PacMana

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Mag: Wstąpienie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hiryu
Kapłan Katedry Ciała



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolisz nie wiedzieć.

PostWysłany: Pią 16:18, 08 Lip 2005    Temat postu: [Rota] Mniejsze i Większe Przywołanie PacMana

Mniejsze Przywołanie PacMana

Paradygmat: maruderski/technomantyczny

Sfery: Duch, Życie, Pierwsza


Opracowany przez tego samego Marudera, co Przywołanie ViVi, czar ten pozwala na ściągnięcie z Pajęczyny kolejnej legendy gier komputerowych - PacMana. Wymagania są takie same, jak przy Przywołaniu ViVi.

Po uruchomieniu roty na wybranym przez maga miejscu pojawia się wielka żółta kulka z nieustannie kłapiącą paszczą. Pożera ona wszystko, co stanie na jej drodze. Jest dość wrażliwa na wszelkie ataki, dopóki nie zostanie nakarmiona dużą dawką Kwintesencji - poprawia to tymczasowo jej odporność i sprawia, że można jej zadać tylko Poważne Obrażenia.


=+=

Większe Przywołanie PacMana

Paradygmat: maruderski/technomantyczny

Sfery: Duch, Życie, Pierwsza, Materia, Korespondencja


Kolejny akt cyberzooterroru. Rota jest rozwinięciem Mniejszego Przywołania. Wymaga o wiele większego nakładu Kwintesencji i wykorzystuje wyższe poziomy Sfer, dołączając też efekty Materii oraz Korespondencji. Zdecydowanie najlepiej wygląda rzucana w miastach.

Po uaktywnieniu roty na ulicach pojawia się nie tylko PacMan, ale również Duszki, które są w stanie pożreć żółtego stwora; pośrodku każdej ulicy zapalają się łańcuszki świecących kul zawierających symboliczne dawki Kwintesencji; z rzadka rozmieszczone są też większe kule, które zapewniają PacManowi magyczne doładowanie. Po ich spożyciu żółta kulka dodatkowo rośnie, staje się bardziej odporna i może pożerać Duszki; z połkniętego Duszka pozostają tylko oczy, które błąkają się bez celu, dopóki nie natkną się na jakikolwiek magyczny obiekt (np. HITMarka). Wysysają wtedy Kwintesencję i odbudowują Duszka (wyssany obiekt natomiast traci jakąkolwiek magyczną funkcję).

Rota trwa tak długo, jak długo żyje PacMan. Może skończyć sie w momencie pożarcia go przez Duszka, gdy skończą się świecące kulki, albo w chwili gdy zewnętrzna interwencja odeśle PacMana z powrotem do Pajęczyny. Należy dodać, że sprawność PacMana w unikaniu duszków zależy od umiejętności przywołującego; ekspert od tej gry (np. twórca tej roty) potrafi sparaliżować miasto na ładne kilka godzin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZooTerror Team Strona Główna -> Mag: Wstąpienie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin