ZooTerror Team
...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ZooTerror Team Strona Główna
->
Środkowe Królestwo
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Wstępniak
----------------
ZTT? WTF?
Settingi
----------------
Noc w Starym Kraju
Druga Warszawa, 2010
Władcy Nocy
Pod okiem Cesarza Demona
Projekty
----------------
Projekty
Perła Cywilizacji i Dwa Miasta
Pomysły i dyskusje
----------------
Ogólne
Wampir: Maskarada
Wilkołak: Apokalipsa
Mag: Wstąpienie
Środkowe Królestwo
Inne
----------------
Socjalny
Srebrne Nici
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Cezar
Wysłany: Nie 20:11, 01 Lis 2009
Temat postu:
Pierwotne P'o
(skażony dhampyr, skażony dhampir; wada nadnaturalna -7)
U niezbyt szczęśliwych 'skażonych' dhampirów P'o nie jest tylko średnio głośnym głosem w głowie. Jego słowa potrafią wprowadzić słabszych psychcznie dhampiów w obłęd a co gorsza P'o może przejąć kontrolę nad ciałem. Krótko mówiąc poza naturą ognia i fali dhampir może wpaść w naturę cienia dokładnie jak Kuei-jin. Równocześnie P'o jest wyjątkowo prymitywne mimo, że może być to nawet niewolnik lub legalista co powoduje niesamowicie liczne deformacje nosicieli i daje zwiększony o 1 ST oparcia się duszy ognia lub fali. Po drugim oddechu sytuacja wraca do normy i P'o zachowuje się tak jak wskazuje jego natura. Jedną z dwóch dobrych stron pierwotnego P'o jest to, że mogą niezależnie od wieku nauczyć się demonicznych sztuk do poziomu P'o. (Każdy punkt P'o daje trzy deformacje i w trakcie życia jeśli postać zwiększy wartość P'o dostaje kolejne deformacje. W wypadku kiedy postać obniżyła wartość P'o i następnie ponownie zyskała pkt. zyskuje kolejne deformacje.) Drugie to odzyskiwanie demonicznego chi w tempie takim jak kuei-jini.
Cezar
Wysłany: Nie 20:09, 01 Lis 2009
Temat postu:
Legendarny atrybut
(śmiertelnik, dhampyr, skażony dhampyr, skażony dhampir, Kuei-jin, Yulan-jin; zaleta nadnaturalna +5/10)
Jeden z atrybutów postaci może przekroczyć ograniczenie limitu o 1/2. Dodatkowo z danym atrybutem powiązana jest przydatna zdolność, która staje się mocniejsza wraz z rozwojem atrybutu.
Legendarne atrybuty
(śmiertelnik, dhampyr, skażony dhampyr, skażony dhampir, Kuei-jin, Yulan-jin; zaleta nadnaturalna +8/15)
Dwa z atrybutów postaci mogą przekroczyć ograniczenie limitu o 1. Dodatkowo z danym atrybutem powiązana jest przydatna zdolność, która staje się mocniejsza wraz z rozwojem atrybutu. Za dodatkowe 7 pkt. limit może być przekroczony o 2.
Cezar
Wysłany: Nie 20:09, 01 Lis 2009
Temat postu:
Harmonijna równowaga Yin, Yang, P'o i Hun
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +15)
Przepływ Chi wokół postaci i przez jej ciało jest mniej zaburzony przez stan w jakim się jest. Powoduje to też nieco łatiwejsze godzenie potrzeb Hun i P'o. Postać ma 4 kropki do rozdzielenia między dyscypliny, które musi przydzielić tak aby miała po pkt. w dyscyplinach z każdej grupy. Koszty rozwoju początkowych dyscyplin zostają zmniejszone do 5x.
Nadnaturalna gracja
(Kuei-jin, Yulan-jin; zaleta fizyczna +4)
Postać jest bardzo dostosowana do poruszania się w ciele, w którym spędza swoją egzystencję i dzięki temu jej ruchy stały się pełne gracji. Wydaje się, że niemal płynie, gdy idzie, nigdy się nie potyka a każdy ruch wygląda jakby był ćwiczony miesiącami. Ma się -2 ST do odpowiednich rzutów społecznych (uwodzenie - tak, zastraszanie - nie). Dodatkowo ma -1 ST rzutów z wykorzystaniem Zręczności.
Cezar
Wysłany: Pon 11:55, 28 Lip 2008
Temat postu:
Harmonia dualistycznej duszy
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +4)
Hun i P'o postaci komunikują się nieco lepiej i bez większych problemów umożliwiając łatwiejsze użycie dyscyplin duszy. Aby wziąć tą zaletę postać musi mieć równe początkowe wartości Hun i P'o. Koszt rozwoju dyscyplin Duszy jest zmniejszony do 6x.
Harmonia z niższym ja
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +4)
P'o postaci z większą niż u innych łatwością może używać swoich dyscyplin co przyspiesza ich rozwój. Aby wziąć tą zaletę postać musi mieć minimum 2 kropki w dyscyplinach demonicznych. Koszt rozwoju Demonicznych Sztuk jest zmniejszony do 6x.
Cezar
Wysłany: Pon 11:55, 28 Lip 2008
Temat postu:
Harmonia z wewnętrznym Chi
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +4)
Przepływ Chi przez ciało postaci staje się bardziej równomierny i ukierunkowany ułatwiając używanie dyscyplin opartych na manipulacji wewnętrznego Chi. Aby wziąc tą zaletę postać musi mieć minimum 1 kropkę w dyscyplinach shintai. Koszt rozwoju dyscyplin Shintai jest zmniejszony do 6x.
Harmonia z zewnętrznym Chi
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +4)
Chi opływające postać staje się mniej zakłócony przez nienaturalny stan postaci ułatwiając działanie dyscyplin ukierunkowanych na manipulowanie nim. Aby wziąć tą zaletę postać musi mieć minimum 1 kropkę w dyscyplinach chi. Koszt rozwoju dyscyplin Chi jest zmniejszony do 6x.
Cezar
Wysłany: Pon 11:00, 09 Cze 2008
Temat postu:
Wola przetrwania
(Yulan-jin, zaleta nadnaturalna +7)
Niektórzy Skoczkowie mają czasami szansę przy wyczerpaniu własnych zapasów siły woli pozostać w ciele. Zawsze, gdy tymczasowa siła woli spadnie do zera, postać wykonuje rzut na SW (ST równy obecnej stałej sile woli). Uzyskawszy choć jeden sukces dusza zostaje w ciele z jednym tymczasowym pkt. siły woli i stałą wartością SW zmniejszoną o 1(chyba, że wypadną same sukcesy).
Archetyp
(Kuei-jin, Yulan-jin; zaleta społeczna +6)
Drugi oddech obudził w tobie dodatkowe aspekty osobowości, których trudno szukać u innych. Możesz wybrać jedną cechę z następujacej grupy: Sprzymierzeńcy, Znajomości, Sława, Wpływy, Trzoda, Mentor, Mienie, Świta, Status. Maksymalna ilość punktów w tej jednej cesze może być wieksza od limitu twojej dharmy o 1.
Cezar
Wysłany: Wto 21:00, 06 Mar 2007
Temat postu:
Pokrewieństwo dyscyplin
(Kuei-jin, zaleta nadnaturalna +2-6)
Zaleta dostępna dla tych Kuei-jinów, którzy przed drugim oddechem byli dziećmi Kuei-jina i Kin-jina (nie pytajcie jak taka para mogła się nie pozabijać pare(naście) godzin(/dni) po 'zbliżeniu'
Historia zna takie przypadki w tym kilka opartych na pewnej rodzaju wiezi między rodzicami, którzy dożyli osiągnięcia wieku dojrzałości przez potomstwo...).
Będąc dalej Kuei-jinem z natury posiada 'ograniczone' zrozumienie działania niektórych dyscyplin Kin-jinów (bardzo podobna zaleta do wschodniego pariasa).
Za 2 pkt. może się uczyć Potencji i drugiej dyscypliny jaką znał za życia, za 3 Potencja i dwie dyscypliny a 4 Potencja i trzy dodatkowe. Koszt ich rozwijania wynosi poziom x20. Uczenie się pierwszych poziomów kosztuje odpowiednio 20, 15 lub 10 pkt. doświadczenia. Za dodatkowy punkt koszt zminejsza się do 15x a za 2 dodatkowe do 10x.
Zazwyczaj pierwsza z dyscyplin kin-jinów jaką posaiada jest Potencja (co nie dziwi zważywszy, że wszyscy mieli ja za życia).
Cezar
Wysłany: Wto 20:54, 06 Mar 2007
Temat postu:
Były Kuei-jin
(Yulan-jin; zaleta nadnaturalna +1/3)
Postac kiedyś była Kuei-jinem (najprawdopodobniej stonogą) i w momencie ostatecznej śmierci zamiast być zniszczona parenaście dni póżniej obudziłą się w innym ciele. ST trudności związanych z interakcjami ze społeczeństwem Kuei-jinów są mniejsze o 1. Przy wartości 3 postać przed staniem się skoczkeim osiągneła wysoki status (Dharma 6+) i jeśli udowodni to ma szanse być traktowana jako uczeń lub jina na swoim dawnym wu i dworze lub uji.
Ukrycie spaczenia
(skażony dhampyr, skażony dhampir, Kuei-jin, Kin-jin; zaleta nadnaturalna +3/5)
U tych, którzy mieli do czynienia z mocami Żmija lub Królów Yama czasami występują fizyczne deformacje. Większości utrudniają one koegzystowanie w normalnym społeczeństwie ściągając niepotrzebną uwagę otoczenia (łowcy, grupa uderzeniowa zero, shih). Nieliczni Szczęśliwcy mogą je ukrywać do momentu, gdy je muszą użyć co wymaga tylko chwili koncentracji na uaktywnienie lub dezaktywację 'mocy'. Dla dhampirów zaleta ta kosztuje 3 pkt. a dla wampirów obu rodzajów 5. (tłumaczone trudnościami z zachowaniem tej właściwości w trakcie brania drugiego oddechu lub przemienienia)
Cezar
Wysłany: Wto 20:53, 06 Mar 2007
Temat postu:
Wzrok Łowcy
(dhampyr; zaleta nadnaturalna +4)
Dhampyry, które polują na Kuei-jinów po przejściu treningu podobnego do
shih
rozwineli pewną przydatna moc. Pozwala on po turze koncentracji i rzucie na Hun/Człowieczeństwo (ST 6) rozpoznać w tłumie Kuei-jinów lub Kin-jinów.
Przebudzone P'o
(dhampyr, skażony dhampyr, skażony dhampir; wada nadnaturalna -5)
U niektórych niezbyt szczęśliwych dhampirów, najczęściej z rodzaju 'skażonych' P'o nie jest tylko średnio głośnym głosem w głowie. Jego słowa potrafią wprowadzić słabszych psychcznie dhampiów w obłęd a co gorsza P'o może przejąć kontrolę nad ciałem. Krótko mówiąc poza naturą ognia i fali dhampir może wpaść w naturę cienia dokładnie jak Kuei-jin poza zwiększonym o 1 ST oparcia się. Jedyną dobrą stroną przebudzonego P'o jest to, że mogą niezależnie od wieku nauczyć się demonicznych sztuk do poziomu P'o. (Każdy punkt P'o daje dwie deformacje i w trakcie życia jeśli postać zwiększy wartość P'o dostaje kolejne deformacje.)
Cezar
Wysłany: Pią 13:38, 23 Gru 2005
Temat postu:
Kolejne Zalety:
Wschodni Parias
(Kuei-jin; zaleta nadnaturalna +8/+10)
Niektórzy Kuei-jini wracają poza Środkowym Królestwem. Niektórzy zyskują wtedy dziwną właściwość. Ci którzy byli wychowani w tradycjach Wschodu ale z dużymi wpływami zachodu, gdy P'o i Hun przebijając się przez Ścianę zyskują zrozumienie działania dyscyplin Kin-jinów. Mogą się ich uczyć w cenie 20 pkt. doświadczenia za nową dyscyplinę i 2x większy koszt ich rozwoju niż zachodni (są traktowani jak pariasi). Może też wybierać jako dyscyplinę nie demoniczną spośród zachodnich. Gdy Kuei-jin obudził się na obrzeżach Środkowego Królestwa zaleta zwiększa cenę do 10 pkt.
Moc Woli
(śmiertelnicy z min. 9 pkt. Siły Woli; zaleta nadnaturalna +2/+3)
Ci spośród śmiertelników posiadających wyjątkową silną wolę nie tylko potrafią dokonywać cudów z jej użyciem. Także ilość Chi, którą moga zgromadzić nieco wzrasta (2 pkt. Chi wiecej przy Sile Woli 9, lub 5 pkt. więcej u postaci z początkową Siłą Woli 10(zaleta jest wtedy warta 3 pkt.))
Cezar
Wysłany: Wto 9:15, 20 Gru 2005
Temat postu: Wady i Zalety
Nowe Wady i Zalety dla postaci ze Środkowego Królestwa
Smocza Iskra
(śmiertelnicy, dhampyry, chin'ta; zaleta nadnaturalna +5)
Normalnie śmiertelnicy mają 10 pkt. Chi jednak niektórzy mają wrodzoną zdolność do zwiekszonego gromadzenia Chi w ciałach. Mają też z tego inne skutki uboczne: szybciej sie leczą. Jednak wpływa to na rodzaj Chi który gromadzą. Mając Chi równe 20 pkt. jego proporcje Yin do Yang to 3:7.
Iskra Niebiańskich Smoków
(śmiertelnicy, dhampyry, chin'ta; zaleta nadnaturalna +7)
Normalnie śmiertelnicy mają 10 pkt. Chi jednak niektórzy mają wrodzoną zdolność do zwiekszonego gromadzenia Chi w ciałach. Mają też z tego inne skutki uboczne: szybciej sie leczą. Jednak wpływa to na rodzaj Chi który gromadzą. Mając Chi równe 30 pkt. jego proporcje Yin do Yang to 1:9. (Aby wziąć tą cechę należy podać naprawdę dobry powód. Najlepiej posiadanie obojga rodziców ze Smoczą Iskrą...)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin